Gå til innhold

Virkelighetsflukt?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Gjest Maggie55

Nei når jeg leser dette forstår jeg det godt

Jeg har visst bare så lett for å bli bitt av ukjente basiller

Svarte i hytt og pine på et annet spørsmål også

Noen spurte om der ennå var noen å stole på

svarte litt generelt om de merkesteiner som dels har vært der for meg

Det riktige svaret er helt klart "Karlson på taket"

Han er til å stole på  Ingen over og ingen ved siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, stjernestøv skrev:

Takk. Føler meg bare så dårlig nå og det virker lenge til tirsdag, men får holde ut. Ta det med ro, har jo vival..

Det virker som du tyr til Vival stadig oftere som en løsning på emosjonelt stress. Stemmer det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Janus30 skrev:

Det virker som du tyr til Vival stadig oftere som en løsning på emosjonelt stress. Stemmer det? 

Ja føler jeg blir gal uten vival, jeg har altfor mange tanker og følelser. Men det er ofte på ettermiddagen jeg tar vival, da er alt bare kaos i meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja føler jeg blir gal uten vival, jeg har altfor mange tanker og følelser. Men det er ofte på ettermiddagen jeg tar vival, da er alt bare kaos i meg. 

Vival er meget vanedannende, så det å føle seg "gal" uten kan like gjerne være psykiske abstinenser som kaotiske følelser. Syns dette begynner å bli skummelt, stjernestøv. 

Du vil virkelig ikke slite med benzo-avhengighet på toppen av dine andre utfordringer. De er tøffe nok som de er. Jeg håper legen som er ansvarlig for medikasjonen din er restriktiv med denne typen preparater. Manges rusproblemer startet dessverre med en slepphendt lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Janus30 skrev:

Vival er meget vanedannende, så det å føle seg "gal" uten kan like gjerne være psykiske abstinenser som kaotiske følelser. Syns dette begynner å bli skummelt, stjernestøv. 

Du vil virkelig ikke slite med benzo-avhengighet på toppen av dine andre utfordringer. De er tøffe nok som de er. Jeg håper legen som er ansvarlig for medikasjonen din er restriktiv med denne typen preparater. Manges rusproblemer startet dessverre med en slepphendt lege.

Tenker jeg ikke trenger vival når jeg får xeplion, det vil jo sikkert roe meg. Tror du ikke det? 

Får vival a fastlegen, de er jo imot det i psykiatririen. Men psykiateren sa jeg skulle bruke vival nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tenker jeg ikke trenger vival når jeg får xeplion, det vil jo sikkert roe meg. Tror du ikke det? 

Får vival a fastlegen, de er jo imot det i psykiatririen. Men psykiateren sa jeg skulle bruke vival nå.

Det vil forhåpentligvis hjelpe deg, ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tenker jeg ikke trenger vival når jeg får xeplion, det vil jo sikkert roe meg. Tror du ikke det? 

Får vival a fastlegen, de er jo imot det i psykiatririen. Men psykiateren sa jeg skulle bruke vival nå.

Du har jo de senere årene brukt lite vival når du har tatt AP. Sannsynligvis går forbruket ditt ned når du kommer i gang med xeplion. Jeg synes du skal følge psykiaterens råd og bruke vival denne helgen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, frosken skrev:

Du har jo de senere årene brukt lite vival når du har tatt AP. Sannsynligvis går forbruket ditt ned når du kommer i gang med xeplion. Jeg synes du skal følge psykiaterens råd og bruke vival denne helgen:-)

Ja jeg tror ikke jeg tar vival når jeg tar AP. Ja trenger vival frem til tirsdag, gikk noen dager før xeplion virket sa psykiateren. Må si jeg er ambivalent til dette, men tenker at nå er det bestemt så får vi se hvordan det går. Er lei av dette styret her og. Må prøve å komme meg i dusjen i dag, skal jo ned å ta p.sprøyta i morgen. Så her er det sprøyter i øst og vest. Gruer meg til å gå ut i morgen, gubben skal på jobb så han kan ikke kjøre meg. Og alle energiene på legekontoret, får ta vival så jeg ikke klikker der nede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Maggie55

Føler meg også dårlig særlig innvendig

Er lei for at jeg ikke hadde vett nok til å kanskje studere til indremedisiner Men alt er en egen historie bare svake prestasjoner over et langt liv

Smertet å se det i journalen som jeg skulle tatt mot til meg å spurt om å se før Mye i mitt liv ville da vært annerledes Mye der stemte overhodet ikke

Jeg har feks aldri stjålet noen frokostkniv og slett ikke puttet den på baklomma Heller aldri besøkt den kollegaen hjemme

Men sånn er det når man forteller mye ved en akuttinnleggelse og ikke får ro og dermed møter opp til frokostleverpisteien mye før de som ordner den er stått opp eller påtenkt

Må ha overdrevet fælt det faktiske alkolkonsum i mitt daværende miljø også Men man hører og ser kanskje hva man vil høre og se

Jeg tror på god hjelp også til det somatiske At det tas på alvor og at pasienten ikke sviktes fordi legeteamet ikke føler det er verd innsatsen Dvs pasienten er ikke talentfull nok eller har ikke bra nok prognoser og forventet inntjeningaevne for samfunnet og andre gærne ideer Eller piller som er på utprøvingstadiet og bare innebærer stor gamling for pasientens luv og helse

Man har bruk for hvert sekund av sitt liv og der er noe der for alle tror nå jeg

Husker de andre pasientene var så opptatt av ikke å sette spor Tror nettopp man skal sette spor om ikke annet i snøen

Vil ikke si annet enn at det aldri slipper taket sykdommen

selv om jeg personlig opplever tilstanden i all hovedsak påført utenifra Føler meg ofte som en ealian

Man ser kanskje lettere ting utinifra og vet hva vilje koster

En gammel leieboer sa til min far da jeg ble født

Den vet hva den og den blir dyr

Visste jo lite om hva de la i ordene dengang og hva vet jeg i dag igrunn 

Nå er det skumringstimen her og min mor romsterer og spiser sin frokost

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...