Gå til innhold

Spm og tanker om svingninger og søvn


Villanda

Anbefalte innlegg

Jeg ER virkelg emosjonelt ustabil. I perioder da. 

Forstår meg virkelig ikke på meg selv. Slitt litt med søvn de siste par ukene. I går var en veldig dårlig dag. Våknet kl. 02.30 uten å få sove skikkelig igjen. Slt jeg skulle gjøre var så enormt tungt. Å snakke var slitsomt. Å smile var nesten umulige. Det ble mye grining. Ikke sånn at jeg var lett fornærmelig. Begynte bare å grine av at jeg plutselig  ikke maktet samvær med andre og oppgåver som vanligvis er null problem. Når jeg så tilbake tenkte jeg at de fleste dagene i det siste hadde vært veldig dårlige. 

I natt har jeg sovet. Starten på dagen i dag var likevel som dagen  i går, bortsett fra grininga. Midt på dagen bare lettet det. Jeg ble meg selv. Plutselig! Når jeg nå ser tilbake tenker jeg at de fleste av de siste dagene, ikke har vært like grusomme som jeg tenkte de hadde i går.

Hva er dette da? Får jeg plutselig så voldsom hangover av doser jeg også innimellom før har tatt? En slags rapid cycling? Døgnvariasjon som visst er vanlig ved bp? Har noen ganger før merka det har letta litt på kvelden, men det er ikke hovedregelen for meg.

Må nok passe på å få sovet. Ta pause fra tanken om å ta minst mulig for å sove kanskje. Er det bedre å køre sikkert,  hive i meg såpass med. at jeg vet jeg får sove og heller risikere litt hangover?

Kanskje se om Remeron i tillegg til å virke mer ad også gir meg mindre hangover hvis det nå er det som har plaga meg en del formiddager.

Og jeg får sette noen flere pigger i dekkene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...