Gå til innhold

Ny tråd på: konstant p-piller, opphold 3 dager..Når er det blødning nok til 3 dagers opphold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei igjen!  Skriver ny tråd, tilfelle du ikke ser jeg har skrevet dette på det gamle innlegget.

 Jeg blir så usikker på om jeg skal ta 3 dagers pillefri opphold. Både sent i går kveld å i kveld har jeg økende brun spott og litt blod. Så tydelig brun/blod flekk i trusa på do. kjenner litt murring i ryggen og ubehag i magen. "som før mensen mage". Før jeg begynte generelt på p-pillene for 3 mnd siden så var jeg vant med skikkelig blødning med blodklumper og smerter. Etter jeg begynte med p-pillene og tok 1 uke opphold for mensen. Så var den så sparsom at jeg følte jeg var 13 år igjen og fikk mensen for første gangen igjen.  Derfor gjør det meg så usikker nå på hva jeg skal gjøre?  Er det sparsom mensen jeg har eller hva er det? Sist uke skulle jeg ha hatt en uke pause og hatt mensen. Men valgte å fortsette med brett 2. For som du sa til meg tidligere. Hvorfor ikke bare gå konstant på p-piller. Har endometriose i tillegg å. Hva skjer om jeg ikke tar 3 dager opphold? Blir jeg gående sånn med spotting hver dag? Ja nå kjenner jeg faktisk litt "mage smerte" også, når jeg sitter fremover og skriver. Det er lov å bli lei av livet!!

Anonymkode: c39cc...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Du kan gjerne fortsette uten opphold, uansett hvor mye du blør. Blør du så mye at det er ubehagelig, så holder du tre dagers pause, men det er ikke absolutt nødvendig.

 

Hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Ja da prøver jeg å fortsette uten pause da. Tok en ibux nå, Blir så lei og irritert av å sitte å kjenne på konstant "mensmurringer" I rygg og mage. Du er en knupp Mette. Klem!!:wub:

Anonymkode: c39cc...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar. Ja da prøver jeg å fortsette uten pause da. Tok en ibux nå, Blir så lei og irritert av å sitte å kjenne på konstant "mensmurringer" I rygg og mage. Du er en knupp Mette. Klem!!:wub:

Anonymkode: c39cc...079

Men det spørs om du vil bli kvitt småblødningene uten pause da? Om det ikke er småblødninger pga p-pillene i seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, cilie skrev:

Men det spørs om du vil bli kvitt småblødningene uten pause da? Om det ikke er småblødninger pga p-pillene i seg selv. 

Jeg gjør som Mette sier. Ser om det går seg til. Siste pille på brettet jeg har er mandag 30 jan. Om jeg små blør enda da, så kan jeg ta 3 dagers pause. Skulle tro kroppen hadde blitt litt vant med p-pillene etter 3 mnd...

Anonymkode: c39cc...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...