Gå til innhold

Ned 10 kg ved bare å kutte ut cola?


Norknight

Anbefalte innlegg

Er dette mulig? Når 1,5 liter cola passerte kr 30+ pant,ble det for dyrt for meg Dette var rundt juletider.Kjøpte siste 8 flasker hos Rema 1000 når det var på tilbud i desember,og så 4x når det var på tilbud ett annet sted.Siden har jeg bare drukket eplejuice,melk og kaffe.Er den noe feil med min badevekt eller er det virkelig mulig å gå ned fra 145 kg til 135 bare ved å droppe cola cola.Jeg vet at det inneholder mye sukker,men det gjør jo juice og saft også.Har også sluttet å spise mye etter kl 22.Bare 1 dl yogurt og 2 dl h-melk.Jeg spiser/drikker bare dette i 23-00  tida om jeg er sulten.Siden h-melk har så høyt fettinnhold regnet jeg ikke med noen som helst vektreduksjon,bare at jeg skulle sove godt.Siden jeg har hatt uvanen å legge meg i 3-4 tida.Ved å bruke imovane har jeg snudd uvanen,så jeg legger meg i 00-01 tida i stedenfor.Jeg har lagt meg sulten når jeg har tatt imovane men ikke så sulten atjeg var svimmel/kvalm.Da har jeg tatt yogurt og melk.

Skal det så lite til å gå ned hele 10 kg? Da bør det ikke være så vanskelig å få på seg joggesko og vindjakke.Er gangveien isete har jeg jo gangstaver med pigg.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Meat Loff skrev:

Er dette mulig? Når 1,5 liter cola passerte kr 30+ pant,ble det for dyrt for meg Dette var rundt juletider.Kjøpte siste 8 flasker hos Rema 1000 når det var på tilbud i desember,og så 4x når det var på tilbud ett annet sted.Siden har jeg bare drukket eplejuice,melk og kaffe.Er den noe feil med min badevekt eller er det virkelig mulig å gå ned fra 145 kg til 135 bare ved å droppe cola cola.Jeg vet at det inneholder mye sukker,men det gjør jo juice og saft også.Har også sluttet å spise mye etter kl 22.Bare 1 dl yogurt og 2 dl h-melk.Jeg spiser/drikker bare dette i 23-00  tida om jeg er sulten.Siden h-melk har så høyt fettinnhold regnet jeg ikke med noen som helst vektreduksjon,bare at jeg skulle sove godt.Siden jeg har hatt uvanen å legge meg i 3-4 tida.Ved å bruke imovane har jeg snudd uvanen,så jeg legger meg i 00-01 tida i stedenfor.Jeg har lagt meg sulten når jeg har tatt imovane men ikke så sulten atjeg var svimmel/kvalm.Da har jeg tatt yogurt og melk.

Skal det så lite til å gå ned hele 10 kg? Da bør det ikke være så vanskelig å få på seg joggesko og vindjakke.Er gangveien isete har jeg jo gangstaver med pigg.

 

Slike jeg leser det du skriver handler det ikke kun om sukker-brusdrikkingen men og andre små grep du har tatt som har ført til vektnedgang. Flott jobbet! Håper dette gir deg litt mer motivasjon fremover :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Meat Loff skrev:

Er dette mulig?

 

 

 

 

 

10 kg ned på fire uker bare ved å kutte ut cola? Høres utrolig ut, men hvem vet.

Anonymkode: a087f...d26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært i bevegelse i det hele tatt.Har drukket kaffe med både h-melk og sjoolade.Mulig jeg har kuttet noe ned på sukker og salt.Har spist store mengder lapskaus og pasta med svenske kjøttbullar.Brukt mest timian og kjøkkensjef natvigs krydderblanding.Lite salt både på lapskaus og pasta.Spist maks 6 skiver med kneippbrød eller Raskens Pågen.Forstår ingenting.Har jo sitti poå rompa i 2 mnd? Man kan vel ikke gå ned 10 kg på å kutte i salt og sukker? Siden jeg aldri har klart å få tak på lurium,skjønner jeg ingenting.Drikker den samme evergood kaffen,den samme lettmelka og den samme h-melka.

Kan 1 liter eplejuice per dag ha noe å si?Den billige appelsinjuicen kan noen ganger smake råttent.( ca 7 kr per liter)

Kan søvnmønster påvike appetitt?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en feil på vekta.Veier nå 140 kg.Når jeg flyttet på min ganske nye elektroniske vekt og plasserte den på helt rett underlag,viste den rett igjen.Ikke la dere lure av badevekta,den lyver.Men med min vekt kan man vel også variere 5 kg,før og etter ett toalettbesøk med begge deler?.Har jo hatt noen dager med forstoppelse.Men joggeskoene kommer på når natttemperaturen er over 0 og all is har smeltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Meat Loff skrev:

Det var en feil på vekta.Veier nå 140 kg.Når jeg flyttet på min ganske nye elektroniske vekt og plasserte den på helt rett underlag,viste den rett igjen.Ikke la dere lure av badevekta,den lyver.Men med min vekt kan man vel også variere 5 kg,før og etter ett toalettbesøk med begge deler?.Har jo hatt noen dager med forstoppelse.Men joggeskoene kommer på når natttemperaturen er over 0 og all is har smeltet.

En halvkilo kan man variere før og etter et realt dobesøk, men ikke 5 kg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...