Gå til innhold

Akutt oppblåst mage/tarm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg kan til tider ha et veldig rart/usunt kosthold, hvor jeg bare spiser en gang til dagen.
Har merket de gangene jeg f.eks bare har spist Vaffler / pannekaker (Ferdigpakker fra Toro) og ikke noe annet den dagen, blir jeg kjempe oppblåst, men ikke før jeg legger meg.
Det gjør så vondt, og jeg blir nødt til å gå på do, og ender opp med noe som føler ut som kortvarig feber, med oppkast og mye lyder i tarmene. Det går over etter det do-besøket.

Mitt spørsmål da, er om dette er en form for allergi, eller om dette er helt normalt hvis kostholdet er slik jeg beskrev her?

Anonymkode: 0216b...745

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spis normal mat minst 3 ganger om dagen og vafler kun til et lite kosemåltid i helgene så tenker jeg magen blir normal igjen. Det er ikke det minste rart at magen din reagerer med den kosten du beskriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...