Gå til innhold

Hvordan reagerer du når noen slår seg?


Worrisome Plenty

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

Hvis jeg ser noen slår seg, selv på tv, så får jeg en sånn ilende følelse i lysken. ganske ubehagelig. Til og med når jeg ser på Americas funniest home videos, og slike ting. Men mange ler, jeg skjønner ikke den humoren.

 

Ler du, eller får du vondt når noen slår seg? Eller reagerer du på en annen måte?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis jeg ser noen slå seg så kan jeg få vondt på samme sted som den som slo seg. Jeg kan le om noen jeg er sammen med faller, dersom jeg ser at det gikk bra. Jeg kan le når jeg faller selv også dersom det blir et komisk fall. Men å se på folk som slår seg på tv syns jeg ikke er noe moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs på utfallet. Om min venninne faller på trynet, men alt gikk bra, ler jeg ofte i lag med henne. Men om noen faller og brekker foten, blir jeg selvsagt bekymret og reagerer med medfølelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Worrysome plenty skrev:

Hvis jeg ser noen slår seg, selv på tv, så får jeg en sånn ilende følelse i lysken. ganske ubehagelig. Til og med når jeg ser på Americas funniest home videos, og slike ting. Men mange ler, jeg skjønner ikke den humoren.

 

Ler du, eller får du vondt når noen slår seg? Eller reagerer du på en annen måte?

 

 

Hei!

Jeg har det som Trine, og jeg greier heller ikke le av de Americas funniest videos, jeg syns falene ser skremmende farlige og livstruende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...