Gå til innhold

Det er mulig!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For snart seks år siden fikk jeg diagnosen PTSD, etter å ha opplevd en voldsom retraumatisering av barndomstraumer, og jeg gikk inn i en helt grusom tid med depresjon, selvskading, selvmordstanker og elendighet. Den gang trodde jeg ikke at jeg kom til å leve lenge, men tanken på barna mine holdt meg i live. Nå, nesten seks år senere er jeg i full jobb, jeg er følelsesmessig stabil, har ingen symptomer på spiseforstyrrelsen jeg har hatt i tretti år og jeg kjenner en ufattelig glede over å være i live. Det aller beste med dette er at jeg har det meste av æren for dette. Jeg har fulgt medisinråd og står på antidepressiva, og regner med å stå på dette i mange år fremover, men det er hardt arbeid som har ført meg dit jeg er nå. Det er så deilig å kunne være en god mamma igjen, å kunne møte hver dag med glede og undring over hva den kan bringe. Jeg føler meg sterk og klar og har så mye overskudd at jeg er i ferd med å skrive bok.

Dette er til dere som ikke ser mye håp nå, jeg vil bare si at det er mulig å komme seg gjennom depresjoner og vanskelige tider. 

(Håper jeg ikke tråkker på noen tær nå...)

Anonymkode: 8518d...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

For snart seks år siden fikk jeg diagnosen PTSD, etter å ha opplevd en voldsom retraumatisering av barndomstraumer, og jeg gikk inn i en helt grusom tid med depresjon, selvskading, selvmordstanker og elendighet. Den gang trodde jeg ikke at jeg kom til å leve lenge, men tanken på barna mine holdt meg i live. Nå, nesten seks år senere er jeg i full jobb, jeg er følelsesmessig stabil, har ingen symptomer på spiseforstyrrelsen jeg har hatt i tretti år og jeg kjenner en ufattelig glede over å være i live. Det aller beste med dette er at jeg har det meste av æren for dette. Jeg har fulgt medisinråd og står på antidepressiva, og regner med å stå på dette i mange år fremover, men det er hardt arbeid som har ført meg dit jeg er nå. Det er så deilig å kunne være en god mamma igjen, å kunne møte hver dag med glede og undring over hva den kan bringe. Jeg føler meg sterk og klar og har så mye overskudd at jeg er i ferd med å skrive bok.

Dette er til dere som ikke ser mye håp nå, jeg vil bare si at det er mulig å komme seg gjennom depresjoner og vanskelige tider. 

(Håper jeg ikke tråkker på noen tær nå...)

Anonymkode: 8518d...e0d

Nydelig.!! Trenger å se at det er håp....

Anonymkode: bc5fa...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...