Gå til innhold

Operasjon Snu-Døgnrytme har begynt


Gondor

Anbefalte innlegg

Natt til søndag sov jeg i en og en halv time. Jeg stod opp halv åtte og klarte å komme meg gjennom dagen uten å legge meg nedpå. Klokken 22 var det jevnt over slutt, jeg redde opp på sofaen, slukket alle lys og la meg. Sovnet etter en time og har sovet som en stein i natt. Fantastisk! I dag var det oppe til vanlig tid og jeg er klar for en våken dag. I morgen er det tur til psykiater. Jeg har bestemt meg for oppstart med Lamictal igjen. Nå skal jeg legge alle kort på bordet og si hvordan jeg har det og ikke sitte der og late som. Jeg har vært ute og gått i dag i det triste været. Det var et slit, men nå har jeg i hvert fall fått rørt på meg. Blir jeg sigen senere i dag har jeg bestemt meg for å gå ut igjen.

Jeg skal klare det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Når folk tar tak i livet sitt, påtar seg byrder og opplever at det bringer dem fremover til en bedre livskvalitet, da blir jeg glad.

Jeg håper jeg aldri mister den evnen.

Lykke til videre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Da jeg satt med boken min i sofaen i ettermiddag ble øyelokkene tyngre og tyngre. Jeg var på nippet til å legge hodet bakover og ta en liten blund, men jeg smalt igjen boken og kom meg opp. Den lille blunden hadde garantert blitt lang og da hadde jeg vært tilbake til utgangspunktet. Det sies at det tar 21 dager å innarbeide en ny vane så jeg har en vei å gå. Dette krever rett og slett selvdisiplin så jeg må stable på bena alt jeg. Så jeg trenger virkelig et lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gondor skrev:

Tusen takk! Da jeg satt med boken min i sofaen i ettermiddag ble øyelokkene tyngre og tyngre. Jeg var på nippet til å legge hodet bakover og ta en liten blund, men jeg smalt igjen boken og kom meg opp. Den lille blunden hadde garantert blitt lang og da hadde jeg vært tilbake til utgangspunktet. Det sies at det tar 21 dager å innarbeide en ny vane så jeg har en vei å gå. Dette krever rett og slett selvdisiplin så jeg må stable på bena alt jeg. Så jeg trenger virkelig et lykke til!

Flink du er! 

Vi heier på deg :) fortell oss gjerne hvordan det går - dag for dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...