Gå til innhold

Gynekolog?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 19 år som nylig tror jeg har oppdaget noe uvanlig i underlivet. Jeg er usikker på om disse nuppene alltid har vært der eller ikke. Jeg har vært med samme gutt i over et halvt år så det kan ikke ha med hyppig sexpartnerbytte å gjøre. Han er min tredje, to av tre sexpartnere har jeg vært i forhold med. Jeg skjekket meg for kjønnssykdommer etter jeg ble sammen med min nåværende kjæreste og var "clean". 

De er som bittesmå hvite nupper utenfor,rett nedenfor skjeden. De klør ikke, ingen irritasjon eller noe slikt. Jeg bare kjenner dem med fingrene og ser dem ved hjelp av speil. Burde jeg bestille gynekologtime? 

Er det noen tilbud for studenter der jeg kunne fått en rimeligere skjekk?

Anonymkode: 3a2ce...9d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en jente på 19 år som nylig tror jeg har oppdaget noe uvanlig i underlivet. Jeg er usikker på om disse nuppene alltid har vært der eller ikke. Jeg har vært med samme gutt i over et halvt år så det kan ikke ha med hyppig sexpartnerbytte å gjøre. Han er min tredje, to av tre sexpartnere har jeg vært i forhold med. Jeg skjekket meg for kjønnssykdommer etter jeg ble sammen med min nåværende kjæreste og var "clean". 

De er som bittesmå hvite nupper utenfor,rett nedenfor skjeden. De klør ikke, ingen irritasjon eller noe slikt. Jeg bare kjenner dem med fingrene og ser dem ved hjelp av speil. Burde jeg bestille gynekologtime? 

Er det noen tilbud for studenter der jeg kunne fått en rimeligere skjekk?

Anonymkode: 3a2ce...9d0

 Jeg ville bare bestilt meg en vanlig time hos fastlegen min i første omgang. 

Anonymkode: 452a6...0b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

De indre/små kjønnsleppene har mange små talgkjertler som viser seg som en knappenålshodestor ‘klump’. Det er helt normalt, deres oppgave er å produsere talg, en slags beskyttende ‘lotion’ for slimhinnen. Noen ganger kan de bli forstørret hvis utførselsgangen for talg blir stoppet, og det danner seg et aterom. Helt ufarlig det også. Ikke grunn til å søke lege.

Hvis det dreier seg om en liten utvekst på noen millimeter med fliket kant, kan det være kjønnsvorter, men etter din beskrivelse er det ikke det som foreligger hos deg.

Så ikke noe å bry seg om.

Vennlig hilsen Mette

PS det var et forslag om G-punkt. Det er et område inne i skjeden, i forreste skjedevegg med øket følsomhet, det er ikke noe som kan ses, bare føles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymJente95 skrev:

Dette er utenfor kjønnsleppene. Nedenfor åpningen, på "skilleveggen" før huden mellom vagina og anal.

Ahh... små nupper nærmest? Slike hadde jeg også. Tror det er bare hud som er strekt av å hatt en penis som har utvidet huden rundt skjede åpningen. Hvert fall oppdaget jeg det etter å at jeg fikk en kjæreste som hadde litt større penis enn normalt hva jeg hadde vært vant med. Fikk et slags press på huden rundt skjeden med en litt større penis. "Når han jukker ut og inn på deg så blir det som så han både utvider og strekker huden din der." Ikke noe farlig. Det klødde ikke eller noe til meg heller. kjente det bare var ruglete nupper som var der. Har dem ikke i dag. Så de forsvinner nok skal du se.

Anonymkode: c5109...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...