Gå til innhold

forvirret i forholdet.


panpetter

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

 

Jeg føler jeg trenger litt råd om det er jeg som er helt på bærtur eller om jeg må sitte å snakke litt med kona.

 

Rett før jul var kona mi utro, men det verste er at etter jeg fant det ut så sa hun at hun ville fortsette å møte han til kaffe.

Da ble jeg faktisk litt sur på jenta, iallfall når jeg rett før det hadde sagt at det er glemt at du var utro, men ikke gjør det igjen og ikke ta kontakt med han igjen. Så kommer hun med den bomben. Jeg var vel sint og sur i ca en mnd, så ble jeg blid igjen, men det varte ikke veldig lenge før jeg ble ignorert av henne, hun kysser meg ikke når hun kommer fra jobb eller når jeg kommer fra jobb, null kyss eller klem. Da må jeg si at nå skal jeg ha ett kyss eller nå skal jeg ha en klem. da får jeg det, men føles feil å måtte fortelle kona at nå skal jeg ha klem osv. får ikke lov til å kose jenta lengre heller. hun sier at ting må gå seg til, men hun elsker meg og kommer ikke til å reise fra meg. blir helt forvirret av alt dette her. er det jeg som har gjort noe galt nå? eneste jeg gjør om dagen er å varme opp sokker foran ovn til hun kommer hjem fra jobb slik at hun blir varm på føttene og lager kaffe, slik at hun kan slappe av etter jobb. skal hun være hjemme så bærer jeg inn ved og gjør det varmt osv. jeg gjør 90% av husarbeidet samt jobber 100% og tar å aktiviserer ungene så godt jeg kan slik at hun kan slappe av :) men føler at jeg gjør alt feil. 

 

Hvorfor skal hun ignorere meg fordi jeg prøver å være snill? jeg skal innrømme at jeg ble kanskje litt masete en periode (sendte sms og hadde litt noia når hun reiste til byen der han karen bor) men hun var ikke innom der vell å merke. jeg snakket med han karen slik at han ikke sender henne eller svarer på noe fra henne. tror hun blir frustrert av det, men alt hun sier når vi snakker om det er at ting må gå seg til.?

 

Mvh Frustrert mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg så høres det ut som rollene er litt byttet om er - det virker som du rett og slett kryper for henne for å holde henne i forholdet når det egentlig burde være hun som skulle krype dersom hun elsker deg og virkelig vil være hos deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, panpetter skrev:

Hei folkens.

 

Jeg føler jeg trenger litt råd om det er jeg som er helt på bærtur eller om jeg må sitte å snakke litt med kona.

 

Rett før jul var kona mi utro, men det verste er at etter jeg fant det ut så sa hun at hun ville fortsette å møte han til kaffe.

Da ble jeg faktisk litt sur på jenta, iallfall når jeg rett før det hadde sagt at det er glemt at du var utro, men ikke gjør det igjen og ikke ta kontakt med han igjen. Så kommer hun med den bomben. Jeg var vel sint og sur i ca en mnd, så ble jeg blid igjen, men det varte ikke veldig lenge før jeg ble ignorert av henne, hun kysser meg ikke når hun kommer fra jobb eller når jeg kommer fra jobb, null kyss eller klem. Da må jeg si at nå skal jeg ha ett kyss eller nå skal jeg ha en klem. da får jeg det, men føles feil å måtte fortelle kona at nå skal jeg ha klem osv. får ikke lov til å kose jenta lengre heller. hun sier at ting må gå seg til, men hun elsker meg og kommer ikke til å reise fra meg. blir helt forvirret av alt dette her. er det jeg som har gjort noe galt nå? eneste jeg gjør om dagen er å varme opp sokker foran ovn til hun kommer hjem fra jobb slik at hun blir varm på føttene og lager kaffe, slik at hun kan slappe av etter jobb. skal hun være hjemme så bærer jeg inn ved og gjør det varmt osv. jeg gjør 90% av husarbeidet samt jobber 100% og tar å aktiviserer ungene så godt jeg kan slik at hun kan slappe av :) men føler at jeg gjør alt feil. 

 

Hvorfor skal hun ignorere meg fordi jeg prøver å være snill? jeg skal innrømme at jeg ble kanskje litt masete en periode (sendte sms og hadde litt noia når hun reiste til byen der han karen bor) men hun var ikke innom der vell å merke. jeg snakket med han karen slik at han ikke sender henne eller svarer på noe fra henne. tror hun blir frustrert av det, men alt hun sier når vi snakker om det er at ting må gå seg til.?

 

Mvh Frustrert mann.

 

Her var det mye jeg ikke helt forstår. Jeg synes det er rart at du kontakter mannen hun var utro med for å be ham ikke svare eller ta kontakt med din kone. Jeg skjønner ikke helt hvorfor,- og tenker at det er jo din kone du bør ta den diskusjonen med og ikke hennes elsker. Det er tross alt hennes valg å være utro mot deg, hva han gjør og hvilken situasjon han er i (singel/gift) er jo strengt tatt uvesentlig.

Du fremstår både raus og romslig, og jeg synes det er er flott du reagerer på den oppståtte situasjonen. Jeg synes du skal spørre henne direkte hva hun mener når hun sier "ting må gå seg til", hva hun legger i det, hva det betyr for dere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...