Gå til innhold

Farmen kjendis.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Hvem heier du på?

Vi elsker det! Både mine søstre, kjæresten min og jeg! :) Det er jo kjempeartig! Jeg tror Lothepus vinner. :) Hvem heier du på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lillemus skrev:

Vi elsker det! Både mine søstre, kjæresten min og jeg! :) Det er jo kjempeartig! Jeg tror Lothepus vinner. :) Hvem heier du på da?

Ja det er det :D Heia Lothepus ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jada,  jeg følger med. Bare å innrømme det:-)  Vet ikke hvem jeg holder med, men det er moro å se så forskjellige folk satt opp mot hverandre. Lothe spiller tøff, mens Pilgård spiller pysete og lar Lothe ha cowboygreia si. Det var interessant å se hvordan stakkars Tore feilet som leder. Det kunne vært pensum på et kurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på Lavrans og Vendela. Men egentlig er det samme for meg hvem som vinner bare det ikke blir Tore som jeg synes fremstår som latsabb og dramaqueen til tider 😀

Anonymkode: bc238...dde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2/3/2017 den 22.01, stjernestøv skrev:

Hæ? Det er jo kjekt å se på. 

Nei, det er det virkelig ikke. Finnes ikke noe mer uinteressant og kjedelig enn reality-show. Og kjendiser. 

Endret av slabbedask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Gargamel skrev:

Jada,  jeg følger med. Bare å innrømme det:-)  Vet ikke hvem jeg holder med, men det er moro å se så forskjellige folk satt opp mot hverandre. Lothe spiller tøff, mens Pilgård spiller pysete og lar Lothe ha cowboygreia si. Det var interessant å se hvordan stakkars Tore feilet som leder. Det kunne vært pensum på et kurs.

Pilgård har blitt mann nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heier på Lavrans og Vendela. Men egentlig er det samme for meg hvem som vinner bare det ikke blir Tore som jeg synes fremstår som latsabb og dramaqueen til tider 😀

Anonymkode: bc238...dde

Ja jeg og har fått sansen for Vendela, før trodde jeg hun bare var en snobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg og har fått sansen for Vendela, før trodde jeg hun bare var en snobb. 

Det er flere som har overrasket positivt der inne. :) Vendela er en nydelig dame og selv Petter er jo en liten solstråle som alltid er like blid og selv om han ikke vet hva som skal gjøres så gjør han det han får beskjed om og jobber til han får beskjed om å slutte. :) Lavrans er en ordentlig kjernekar og jeg håper han velger Tore i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillemus skrev:

Det er flere som har overrasket positivt der inne. :) Vendela er en nydelig dame og selv Petter er jo en liten solstråle som alltid er like blid og selv om han ikke vet hva som skal gjøres så gjør han det han får beskjed om og jobber til han får beskjed om å slutte. :) Lavrans er en ordentlig kjernekar og jeg håper han velger Tore i kveld.

Ja liker Petter og :) Han har blitt mann! Håper han velger Tore ja, syns han er mye sur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja liker Petter og :) Han har blitt mann! Håper han velger Tore ja, syns han er mye sur. 

 

Haha, jeg ser på. Jeg elsker Tore, han er så vidunderlig, totalt malplassert på denne gudsforlatte gården men helt vidunderlig. Jeg har fått litt sans for Lothepusen, ..men egentlig synes jeg alle sammen virker trivelige. Alle har bidratt på hver sin måte. Hyggelig program er det uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
8 timer siden, XbellaX skrev:

 

Haha, jeg ser på. Jeg elsker Tore, han er så vidunderlig, totalt malplassert på denne gudsforlatte gården men helt vidunderlig. Jeg har fått litt sans for Lothepusen, ..men egentlig synes jeg alle sammen virker trivelige. Alle har bidratt på hver sin måte. Hyggelig program er det uansett.

Jeg synes det er rart at alle trodde han skal være så lett å slå i tvekamp. Det var en klar sosial rangordning med Lothe på toppen og Tore på bunnen. Derfor antar folk tydeligvis at Lothe er en sterk motstander i tvekamp mens Tore skulle være enkel å slå, nærmest "walkover". Jeg synes sånn sett det var litt moro at Tore vant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg synes det er rart at alle trodde han skal være så lett å slå i tvekamp. Det var en klar sosial rangordning med Lothe på toppen og Tore på bunnen. Derfor antar folk tydeligvis at Lothe er en sterk motstander i tvekamp mens Tore skulle være enkel å slå, nærmest "walkover". Jeg synes sånn sett det var litt moro at Tore vant.

Tore lurte oss der gitt og Lavrans var kanskje litt selvgod? Begge dreit jo på draget ang. den separatoren (men det hadde vel de fleste av oss gjort? I alle fall jeg!) og jeg tror jeg skulle klart fylkene om jeg hadde fått med meg hvilke han ramset opp. Drektighetstiden kunne jeg, det vil si jeg vet at hesten går veldig lenge og antok at kua ikke går så lenge som det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...