Gå til innhold

Er dere med?


Villanda

Anbefalte innlegg

1 kg to go. Ikke spist på noen netter nå. :). Skrev jeg sist,  men fikk kanskje ikke postet. Nå har det komet til 200 g til. Det har blitt litt mye av det lille ekstra. Og EN gang har jeg virkelig syndet: nugattien (bare på en skive da).

Hører lite fra dere. Dere har vel ikke gitt opp.?

Heia!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, Villanda skrev:

1 kg to go. Ikke spist på noen netter nå. :). Skrev jeg sist,  men fikk kanskje ikke postet. Nå har det komet til 200 g til. Det har blitt litt mye av det lille ekstra. Og EN gang har jeg virkelig syndet: nugattien (bare på en skive da).

Hører lite fra dere. Dere har vel ikke gitt opp.?

Heia!

 

Jeg jobber med saken :)  

Holdt på å gi opp, gikk jo bare opp. Hadde så ulvehunger og hadde opptil flere overspisings perioder hver dag. Nå trapper jeg ned på en medisin som jeg tror forverrer alt rundt maten. (Begynte på den sist sommer) Begynner nå å få litt mer kontroll.

Har dessuten begynt å trene igjen, det hjelper på motivasjonen rundt det med maten :)

Ja, jeg er med. Kan jo ikke gi opp heller, da har jeg jo tapt da :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Villanda skrev:

1 kg to go. Ikke spist på noen netter nå. :). Skrev jeg sist,  men fikk kanskje ikke postet. Nå har det komet til 200 g til. Det har blitt litt mye av det lille ekstra. Og EN gang har jeg virkelig syndet: nugattien (bare på en skive da).

Hører lite fra dere. Dere har vel ikke gitt opp.?

Heia!

 

200 gram er ingenting, selv opptil en kg kan være normale svingninger fra dag til dag. Det må sees litt over tid før man kan se om man går opp eller ned egentlig. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Lillemus skrev:

200 gram er ingenting, selv opptil en kg kan være normale svingninger fra dag til dag. Det må sees litt over tid før man kan se om man går opp eller ned egentlig. :) 

Ja, klart det. Men når jeg vet jeg har spist litt mer enn jeg pleier, ser jeg ingen grunn til å skylde på tilfeldige, naturlige variasjoner. Skriver inn her hver uke likevel, selv om vekten normalt kan svinge fra dag til dag, og sikkert uke til uke.  fordi det hjelper meg å holde motivasjonen oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ennå ikke gått ned det jeg la på meg i desember. Kjipt.

Men jeg gir ikke opp. Nå kutter jeg ut godteri, og håper at jeg kniper inn noen gram på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎09‎.‎02‎.‎2017 den 13.48, påskelilje skrev:

Jeg har ennå ikke gått ned det jeg la på meg i desember. Kjipt.

Men jeg gir ikke opp. Nå kutter jeg ut godteri, og håper at jeg kniper inn noen gram på det.

Jeg har gått ned 10 kg på 10 uker ved å kun spise til måltidene og ingenting utenom. Har spist ca 1700 kalorier pr dag. Tror beste måten å oppnå kalorikontroll på er ved å være ganske firkanta i forhold til mat mellom måltidene, i tillegg til 4 fornuftige måltider daglig.

Anonymkode: f95ba...555

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...