Gå til innhold

Godtestopp


påskelilje

Anbefalte innlegg

5 timer siden, påskelilje skrev:

Får du virkelig hodepine når du ikke drikker brus? Uff, det er jo skikkelig skummelt da. Tydelig at det er noe i den som er avhengighetsskapende. Er det Cola Zero du drikker (vanligvis)? Vil tro at du bare må holde ut noen dager, så må det jo gå ut av kroppen!!!!

Ja, Cola Zero. Dette har skjedd hver avbrusingsperiode, så jeg tror det faktisk er en sammenheng. Helt ekstremt vondt. Hjelper litt m smertestillende. Må holde ut, ja! Droppet (selvsagt) også nydelig kake på jobb i dag. Life is hard🤕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 minutter siden, cilie skrev:

Ja, Cola Zero. Dette har skjedd hver avbrusingsperiode, så jeg tror det faktisk er en sammenheng. Helt ekstremt vondt. Hjelper litt m smertestillende. Må holde ut, ja! Droppet (selvsagt) også nydelig kake på jobb i dag. Life is hard🤕

Haha - avbrusing var et godt ord :D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
1 time siden, cilie skrev:

Ja, Cola Zero. Dette har skjedd hver avbrusingsperiode, så jeg tror det faktisk er en sammenheng. Helt ekstremt vondt. Hjelper litt m smertestillende. Må holde ut, ja! Droppet (selvsagt) også nydelig kake på jobb i dag. Life is hard🤕

Det er koffein i cola, og når man er koffeinvrak blir det skallebank når man kutter ut brått. Det vet jeg godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Gargamel skrev:

Det er koffein i cola, og når man er koffeinvrak blir det skallebank når man kutter ut brått. Det vet jeg godt.

Ja, jeg drikker ikke kaffe eller annet koffeinholdig... så har nok drukket mer brus enn jeg vil vedgå😅 Håper det snart gir seg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
28 minutter siden, cilie skrev:

Ja, jeg drikker ikke kaffe eller annet koffeinholdig... så har nok drukket mer brus enn jeg vil vedgå😅 Håper det snart gir seg! 

Hva med en kopp te?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Gargamel skrev:

Hva med en kopp te?

Takk, men er egentlig ikke glad i noe varmt. Bortsett fra en Irish coffie på fjellet i ny og ne, men da drikker jeg vel strengt talt bare kremtoppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
3 timer siden, cilie skrev:

Ja, Cola Zero. Dette har skjedd hver avbrusingsperiode, så jeg tror det faktisk er en sammenheng. Helt ekstremt vondt. Hjelper litt m smertestillende. Må holde ut, ja! Droppet (selvsagt) også nydelig kake på jobb i dag. Life is hard🤕

Væskemangel? Må ikke glemme å drikke nok vann da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uvant uten noe godis i skapet... Drikker litt vin da... Men tror verste avbrusingen er over nå, heldigvis. Passer på å bælme vann innimellom, og hodepinen har roet seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg begynte med yoga og mindfulness i januar så har jeg ubevisst sluttet å spise snop og drikke brus. Brus drakk jeg daglig før. Så det har hjulpet meg godt på veien. Jeg trenger ikke å gå ned i vekt, men kan alltids bli sunnere :) Lykke til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Friday, February 17, 2017 den 21.18, cilie skrev:

Uvant uten noe godis i skapet... Drikker litt vin da... Men tror verste avbrusingen er over nå, heldigvis. Passer på å bælme vann innimellom, og hodepinen har roet seg. 

Her i huset er det knallhard trening av viljestyrken!!! Vi har hatt bursdagsfeiring og skapet og stua flommer over av brus, sjokolade og chips.... Det holdt hardt i dag da minstejenta og jeg var på totimers tur i skogen og hun hadde med sjokolade.... jeg hadde såååå lyst på, men lot være.

Nå skal jeg finne meg et velfortjent glass med rødvin og totalt overse bollen med chips som står på bordet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, påskelilje skrev:

Her i huset er det knallhard trening av viljestyrken!!! Vi har hatt bursdagsfeiring og skapet og stua flommer over av brus, sjokolade og chips.... Det holdt hardt i dag da minstejenta og jeg var på totimers tur i skogen og hun hadde med sjokolade.... jeg hadde såååå lyst på, men lot være.

Nå skal jeg finne meg et velfortjent glass med rødvin og totalt overse bollen med chips som står på bordet....

Bra jobbet👏👏

Jeg drømmer fortsatt om brus og godteri, men hjelper litt med vin her og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grei start, en uke nå siden forrige søndag og status er minus 2,4 kg. Nå er vel ikke dette helt reelt siden man gjerne går ned mest i starten, samt at jeg har vært en del kvalm og manglet litt matlyst i forrige uke. 

Men, minus er minus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Grei start, en uke nå siden forrige søndag og status er minus 2,4 kg. Nå er vel ikke dette helt reelt siden man gjerne går ned mest i starten, samt at jeg har vært en del kvalm og manglet litt matlyst i forrige uke. 

Men, minus er minus. 

Wow, bra jobbet du👏☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, issomethingwrong skrev:

Grei start, en uke nå siden forrige søndag og status er minus 2,4 kg. Nå er vel ikke dette helt reelt siden man gjerne går ned mest i starten, samt at jeg har vært en del kvalm og manglet litt matlyst i forrige uke. 

Men, minus er minus. 

Bra jobba ja, bare det ikke er å ta det så hardt i starten at en ikke greier stå løpet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fornøyd med uka :)

Etter å ha vært på flere arrangementer pluss selskap så viser vekta - 0,5 kg, totalt  - 2,1 kg.

Føler nå at jeg er i igang igjen :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, issomethingwrong skrev:

Grei start, en uke nå siden forrige søndag og status er minus 2,4 kg. Nå er vel ikke dette helt reelt siden man gjerne går ned mest i starten, samt at jeg har vært en del kvalm og manglet litt matlyst i forrige uke. 

Men, minus er minus. 

Oi - det var stor vektnedgang!

Jeg har vært litt opp og ned (+/-  1 kg) i vinter, men det ser ut til at tendensen er svakt fallende de soste to ukene uten godteri - altså sånn ca en halv kilo ned. Så det går nå rett vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, emilie321 skrev:

Er fornøyd med uka :)

Etter å ha vært på flere arrangementer pluss selskap så viser vekta - 0,5 kg, totalt  - 2,1 kg.

Føler nå at jeg er i igang igjen :)

 

 

Så bra! Jeg også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...