Gå til innhold

Det fineste/hyggeligste du har gjort i dag


påskelilje

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du så mange? Jeg får en 3-4 per måned. Husleie, mobil, forsikring, strøm annenhver... snart årsavgiften da, det blir morro.

Anonymkode: 33c91...da4

Akkurat nå var det både vinterferien og sommerferien som skulle betales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
5 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Akkurat nå var det både vinterferien og sommerferien som skulle betales :)

Pluss Fjellinjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutes ago, Trine said:

Ja, det er jo greit, men det går veier overalt. Det er liksom ikke sånn at man kan parkere bilen og gå langt inn i skogen. Man møter veldig fort på en ny vei, en hytte, en skiløype....

Prøv Finnskogen?

Anonymkode: 33c91...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Nicklusheletida said:

Morroklumpen :)

Nei, jeg lurer. Er det ikke bomvei i Oslo?

Anonymkode: 33c91...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg lurer. Er det ikke bomvei i Oslo?

Anonymkode: 33c91...da4

Jo dessverre. Det kostet meg 891 kr i perioden 12/12 - 6/ 1.

Det er dyrt å jobbe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutes ago, Nicklusheletida said:

Jo dessverre. Det kostet meg 891 kr i perioden 12/12 - 6/ 1.

Det er dyrt å jobbe. 

Hvor mye tjener du på en dag da? 8 timer... timelønnen er vel minst 130? Jeg antar du har en god jobb og...

Anonymkode: 33c91...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye tjener du på en dag da? 8 timer... timelønnen er vel minst 130? Jeg antar du har en god jobb og...

Anonymkode: 33c91...da4

Jeg tjener greit nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Nicklusheletida said:

Jeg tjener greit nok :)

Skulle ønske jeg tjente bra, og hadde status som arbeidende, og et sosialt liv.

Anonymkode: 33c91...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye tjener du på en dag da? 8 timer... timelønnen er vel minst 130? Jeg antar du har en god jobb og...

Anonymkode: 33c91...da4

Timelønnen er nok langt over 130,kr.

Anonymkode: f888e...147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Maggie55 skrev:

Bestemte meg for å prøve å bli litt snillere med meg sjøl

"ta det mer med ro og la graset  gro "

Høres fornuftig,ut.

Anonymkode: f888e...147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Trine skrev:

Ja, det er jo greit, men det går veier overalt. Det er liksom ikke sånn at man kan parkere bilen og gå langt inn i skogen. Man møter veldig fort på en ny vei, en hytte, en skiløype....

Fin med veier. Slitsomt å traske i skogen på dette føret,midt på vinteren,uten ski.

Anonymkode: f888e...147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ganske hektiske torsdager, uten plass til noe særlig utenom de vanlige torsdagsforpliktelsene.  Kveldens korøvelse er vanligvis et av ukas høydepunkt.

I går traff jeg en kollega som jeg tidligere jobbet tett på, nå treffes vi bare iblant (stor arbeidsplass fordelt på flere bygninger).  Hun har vært borte pga. alvorlig sykdom og hatt flere operasjoner.  Det var hyggelig å prate med henne igjen og konstatere at hun nå så mye bedre ut enn tidligere i vinter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Trine skrev:

Ja, de sier så. Men hadde jeg gått for å holde meg i form så kunne jeg like godt gå der alle andre går, det er tross alt nærmere hjemme. Egentlig har jeg funnet ut at det er umulig å komme seg langt inn i svarteste skauen, det går jo veier overalt. Trist egentlig, at det ikke finnes et eneste trygt sted. Man kan møte folk overalt.

Du må ikke snakke med dem?

Anonymkode: f888e...147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, laban skrev:

Jeg har ganske hektiske torsdager, uten plass til noe særlig utenom de vanlige torsdagsforpliktelsene.  Kveldens korøvelse er vanligvis et av ukas høydepunkt.

Hvordan orker du korøvelse etter en så hektisk dag? Jeg hadde bare orker å hvile på sofaen etter en så slitsom dag.

Anonymkode: f888e...147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan orker du korøvelse etter en så hektisk dag? Jeg hadde bare orker å hvile på sofaen etter en så slitsom dag.

Anonymkode: f888e...147

Veldig glad du spurte ;)  Det er nettopp det som er så fint med den hobbyen - man får energi av å øve, selv om det krever konsentrasjon og man kan kjenne seg sliten ved ankomst.

Både enkeltpersoners erfaringer og seriøs forskning viser det.

http://videncenterforsang.dk/wp-content/uploads/2016/01/Korsang-for-et-bedre-liv.-Kor-identitet-og-helse.pdf

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, XbellaX skrev:

 

Så fin og positiv tråd!

I dag skal jeg ut å dele vin med en god venninne, det er absolutt både dagens og ukens høydepunkt ... På andreplass kommer ved-hentingen jeg gjorde tidligere i dag, jeg tror jeg kommer til å sette mektig pris på den pyton aktiviteten når jeg skal flate ut med gullrekka og fyr i peisen i morgen :- )

Haha - kos deg med varm stue i kveld :-)

Ingenting er som skikkelig vedovnsvarme (hilsen kona til en ved-mann :))!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...