Gå til innhold
AnonymBruker

Er jeg deprimert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker   84 224 3 032
AnonymBruker

I hvilken grad er jeg deprimert? Mild, moderat, eller alvorlig?

jeg har lite matlyst og hvis jeg spiser så fremkaller jeg brekninger og spyr dette opp igjen, sover hele tiden, har konkrete selvmordsplaner, er konstant trist, fortvilet og tom, hele tiden tankekjør, er hele tiden på rommet og orker ikke noen hverdagslige rutiner, føler mye på skam og skyld, selvbildet\selvtilliten er helt ødelagt, vil ofte dø

Anonymkode: fd18b...e31

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

jeg har lite matlyst og hvis jeg spiser så fremkaller jeg brekninger og spyr dette opp igjen, sover hele tiden, har konkrete selvmordsplaner, er konstant trist, fortvilet og tom, hele tiden tankekjør, er hele tiden på rommet og orker ikke noen hverdagslige rutiner, føler mye på skam og skyld, selvbildet\selvtilliten er helt ødelagt, vil ofte dø

Høres relativt alvorlig ut.

Anonymkode: bfa1d...0ef

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du ikke er i kontakt med fastlegen din må du bestille deg en time med en gang og få hjelp. Dette er alvorlig.

Anonymkode: 731a6...ea2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden