Gå til innhold

Trening uke 6


påskelilje

Anbefalte innlegg

Ikke så mange økter denne uka, men greit nok:

Tirsdag: Rask gåtur 7 km

Lørdag: Skitur i lysløypa - 6,8 km/54 min

Søndag: Skitur i lysløypa - 7 km/56 min

Herlig med snø :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandag: Spinning

Tirsdag: Styrketrening med PT

Torsdag: 10 km. i lysløypa

Lørdag: Kort skitur, ca. 14 km.

Søndag: Styrke på Elixia.

 

En ok uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Det ble den dårligste uka på mange år.  Kun 2 x styrketrening. Jeg har fått vondt inni tåballene på den ene foten,  og tror ikke jeg skal jogge før det blir bedre. Det kan kanskje komme av jogging med piggsko på bar asfalt, eller noe helt annet som jeg ikke kan huske jeg har gjort. Jeg har jo ikke jogget mye i forhold til i høst. Det går helt bort hvis jeg hviler,  men kommer tilbake om jeg går mye.

 Det har blitt mye trasking i helgen men også enda mye mer spising,  solid lunsj med øl til etc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka ble det bare 2 økter.

Mandag : sirkeltrening, en hard økt   60 min

Fredag  : styrketrening + sykkel  50 + 20 min

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting. Helt seriøst - jeg har ikke trent noe som helst sist uke. Tørna inn dårlig sist torsdag så både torsdags- og søndagsjoggen utgikk. Derimot har jeg trynet i en boks havresjokoladekjeks fra jul, en pakke hjemmelagde lefser fra før jul, en pose sånne småsjokolader (Milkyway, Bounty, Mars og Snickers) fra kjæresten var utenlands for kort tid siden og da jeg kom hjem i dag hadde jentungen bakt en diger brownies-kake i anledning morsdagen i går... Jadda... Sånn går no dagan her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Lillemus skrev:

Ingenting. Helt seriøst - jeg har ikke trent noe som helst sist uke. Tørna inn dårlig sist torsdag så både torsdags- og søndagsjoggen utgikk. Derimot har jeg trynet i en boks havresjokoladekjeks fra jul, en pakke hjemmelagde lefser fra før jul, en pose sånne småsjokolader (Milkyway, Bounty, Mars og Snickers) fra kjæresten var utenlands for kort tid siden og da jeg kom hjem i dag hadde jentungen bakt en diger brownies-kake i anledning morsdagen i går... Jadda... Sånn går no dagan her.

Hahaha!!! Jaja, da er det bare å komme i gang igjen denne uka!

Dattera på 15 hadde kjøpt karameller til meg i morsdagsgave.... vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dem.

Men vi har vært på ski tre dager på rad nå - deilig med snø!!! Du - kan du se den lille kommentaren jeg som regel skriver på hver Endomondoøkt? LUrer bare på om den er synlig for andre eller om det er bare jeg som ser den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, emilie321 skrev:

Denne uka ble det bare 2 økter.

Mandag : sirkeltrening, en hard økt   60 min

Fredag  : styrketrening + sykkel  50 + 20 min

 

To økter er bedre enn ingen økter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
1 time siden, påskelilje skrev:

Hahaha!!! Jaja, da er det bare å komme i gang igjen denne uka!

Dattera på 15 hadde kjøpt karameller til meg i morsdagsgave.... vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dem.

Men vi har vært på ski tre dager på rad nå - deilig med snø!!! Du - kan du se den lille kommentaren jeg som regel skriver på hver Endomondoøkt? LUrer bare på om den er synlig for andre eller om det er bare jeg som ser den?

Når du fikk karamellene i gave må du spise dem. Sånn er det bare. Du kan jo dele med andre.

Kommentarer på Endomondo er synlige for andre. I alle fall de som er Endomondo-venner.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
15 timer siden, Lillemus skrev:

Ingenting. Helt seriøst - jeg har ikke trent noe som helst sist uke. Tørna inn dårlig sist torsdag så både torsdags- og søndagsjoggen utgikk. Derimot har jeg trynet i en boks havresjokoladekjeks fra jul, en pakke hjemmelagde lefser fra før jul, en pose sånne småsjokolader (Milkyway, Bounty, Mars og Snickers) fra kjæresten var utenlands for kort tid siden og da jeg kom hjem i dag hadde jentungen bakt en diger brownies-kake i anledning morsdagen i går... Jadda... Sånn går no dagan her.

Godt at det var en som er verre stilt enn meg på treningsfronten. Takk for det. Vi kommer vel tilbake i en eller annen form...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, påskelilje skrev:

Hahaha!!! Jaja, da er det bare å komme i gang igjen denne uka!

Dattera på 15 hadde kjøpt karameller til meg i morsdagsgave.... vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dem.

Men vi har vært på ski tre dager på rad nå - deilig med snø!!! Du - kan du se den lille kommentaren jeg som regel skriver på hver Endomondoøkt? LUrer bare på om den er synlig for andre eller om det er bare jeg som ser den?

Jeg ser deg! Og kommentarene dine! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er verst hver uke.......    men nå er jeg i gang m kosthold i alle fall. Har dessuten vært på tur og gått mye, men det tells ikke. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, påskelilje skrev:

Dattera på 15 hadde kjøpt karameller til meg i morsdagsgave.... vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dem.

De kan du sende til meg :D

20 timer siden, Lillemus skrev:

Ingenting. Helt seriøst - jeg har ikke trent noe som helst sist uke. Tørna inn dårlig sist torsdag så både torsdags- og søndagsjoggen utgikk. Derimot har jeg trynet i en boks havresjokoladekjeks fra jul, en pakke hjemmelagde lefser fra før jul, en pose sånne småsjokolader (Milkyway, Bounty, Mars og Snickers) fra kjæresten var utenlands for kort tid siden og da jeg kom hjem i dag hadde jentungen bakt en diger brownies-kake i anledning morsdagen i går... Jadda... Sånn går no dagan her.

Høres ut som du ihvertfall har fått trent kjevemuskulaturen, om ikke annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det samme som jeg gjør hver uke. Her i huset er det ikke lov å være dårlig eller spesielt lat, da får man høre det og blir plaget og tråkket på til man løfter ræva og kommer seg ut. Ikke at jeg har vært dårlig altså, bare tenkte på Lillemus stakkars.

86710 skritt påstås det. Turer i skogen og litt hundetrening.

Denne uka blir nok ikke like bra. Lille fis måtte fjerne en tann som hadde knekt og ble derfor lagt i narkose i sta. Han sjangler og sover enda. Og siden jeg ikke var forberedt på at de kunne ta det med engang så gikk jeg ikke tur først. Så vi har altså ikke kommet oss på en eneste tur enda i dag. Han andre har oppført seg eksemplarisk, har ikke mast noe, men jeg tør ikke reise meg for da setter han sikkert igang. Begynner å bli bra rastløs selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Lillemus skrev:

Ingenting. Helt seriøst - jeg har ikke trent noe som helst sist uke. Tørna inn dårlig sist torsdag så både torsdags- og søndagsjoggen utgikk. Derimot har jeg trynet i en boks havresjokoladekjeks fra jul, en pakke hjemmelagde lefser fra før jul, en pose sånne småsjokolader (Milkyway, Bounty, Mars og Snickers) fra kjæresten var utenlands for kort tid siden og da jeg kom hjem i dag hadde jentungen bakt en diger brownies-kake i anledning morsdagen i går... Jadda... Sånn går no dagan her.

Haha! Jeg blir virkelig imponert over at du har klart å la det ligge siden før jul?! OMG, wish it was me😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, cilie skrev:

Haha! Jeg blir virkelig imponert over at du har klart å la det ligge siden før jul?! OMG, wish it was me😅

Lefsene har ligget i fryseren og har vært ute av øye - ute av sinn. Sjokoladehavrekjeksene bakte vi en diiiiiger boks av og fordelen med å være særbo er at man faktisk ikke kjører 4,5 mil for å spise noen kjeks tross alt... ;) Hadde jeg hatt dem i huset hele tiden hadde de vært long gone. Hva sjokoladene angår oppdaget jeg at kjæresten hadde gjort et grovt innhugg! Og varm, nystekt brownies?! Går ikke an å motstå det vuttu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Det ble 2 ganger på Evo og skitur lørdag og søndag. 10 km på lørdag og søndag skulle jeg ta samme turen, men på hjemturen måtte jeg gå på beina, da skiene ble stjålet.

Nå må jeg kjøpe nye ski. Det blir ikke Fischer i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎13‎.‎02‎.‎2017 den 9.44, Xtra skrev:

Lørdag: Kort skitur, ca. 14 km

Hallo... i min verden er 14 km skitur en lang skitur :rolleyes::lol::rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎14‎.‎02‎.‎2017 den 16.23, Trine skrev:

Jeg gjorde det samme som jeg gjør hver uke. Her i huset er det ikke lov å være dårlig eller spesielt lat, da får man høre det og blir plaget og tråkket på til man løfter ræva og kommer seg ut. Ikke at jeg har vært dårlig altså, bare tenkte på Lillemus stakkars.

86710 skritt påstås det. Turer i skogen og litt hundetrening.

Denne uka blir nok ikke like bra. Lille fis måtte fjerne en tann som hadde knekt og ble derfor lagt i narkose i sta. Han sjangler og sover enda. Og siden jeg ikke var forberedt på at de kunne ta det med engang så gikk jeg ikke tur først. Så vi har altså ikke kommet oss på en eneste tur enda i dag. Han andre har oppført seg eksemplarisk, har ikke mast noe, men jeg tør ikke reise meg for da setter han sikkert igang. Begynner å bli bra rastløs selv.

Er fortsatt imponert over hvor mye du er ute og går med hundene!

Er litt stolt over meg selv i går. Var først skuffet over meg selv fordi jeg ikke klarte å somle meg ut på skitur på fridagen min selv om det var snø og fint kaldt vær - men så tok jeg meg selv i nakkeskinnet og gikk kveldstur (på beina da, ikke på ski) - 9 km :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, påskelilje skrev:

Hallo... i min verden er 14 km skitur en lang skitur :rolleyes::lol::rolleyes:

Haha, ikke i min. I hvertfall ikke for en tur i helgen. Tremilstur og mer er langt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Xtra skrev:

Haha, ikke i min. I hvertfall ikke for en tur i helgen. Tremilstur og mer er langt :P

Har aldri i mitt liv gått tre mil på ski... vet ikke om jeg har gått to mil faktisk. Mulig, men når i alle dager skulle det har vært tro? Nei, tror at det sikkert har vært maks 15 km....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...