Gå til innhold

Hvilken versjon av meg setter jeg krav til?


umakenverdt

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, MxxM skrev:

Ja, jeg klarer å se på meg selv som en person med styrker og svakheter - men jeg gjorde ikke det før. Jeg har vært forvirret og ekstremt usikker på meg selv. 

Ps. På seg selv kjenner man ikke andre. Men jeg har kjent meg mye igjen i deg - jeg har strevd med mye av det samme som du strever med. 

Takk for at du forteller, da er det kanskje mulig da. Er litt usikker på hvordan, men kanskje gjennom arbeid i terapien så kan jeg komme noe fremover på dette også... Dette henger kanskje også sammen med at det ikke kjennes som jeg egentlig har noen identitet, og dermed bare ulike versjoner ut fra hvordan jeg kan se meg utenfra. Det gir kanskje ingen mening, er kanskje ikke helt med i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, umakenverdt skrev:

Takk for at du forteller, da er det kanskje mulig da. Er litt usikker på hvordan, men kanskje gjennom arbeid i terapien så kan jeg komme noe fremover på dette også... Dette henger kanskje også sammen med at det ikke kjennes som jeg egentlig har noen identitet, og dermed bare ulike versjoner ut fra hvordan jeg kan se meg utenfra. Det gir kanskje ingen mening, er kanskje ikke helt med i kveld.

Det gir absolutt mening :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du finner ut av det. Det er pga terapi at jeg har kommet dit jeg er idag, og jeg har som sagt hatt det sånn som du har det (i alle år). Det er en god følelse å være tryggere på seg selv da det for min del også gjør meg mer uavhengig andre pluss at jeg tåler mer. Men i mål er jeg ikke enda. Endring tar tid, og jeg er sikker på at du klarer det du også, du viser jo innsikt - bare stå på :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, MxxM skrev:

Håper du finner ut av det. Det er pga terapi at jeg har kommet dit jeg er idag, og jeg har som sagt hatt det sånn som du har det (i alle år). Det er en god følelse å være tryggere på seg selv da det for min del også gjør meg mer uavhengig andre pluss at jeg tåler mer. Men i mål er jeg ikke enda. Endring tar tid, og jeg er sikker på at du klarer det du også, du viser jo innsikt - bare stå på :) 

Jeg vil tåle mer enn jeg gjør, ikke bryte sammen for den minste ting. Jeg får fortsette å jobbe i terapi. Jeg er heldig og har en flink behandler som gir meg mye å tenke på. Kanskje er det et menneske med både gode og dårlige egenskaper inne i meg også, bare at jeg ikke ser det. 

Takk for at du deler med meg, det setter jeg stor pris på :) Se at det kan være mulig med endring 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, umakenverdt skrev:

Jeg vil tåle mer enn jeg gjør, ikke bryte sammen for den minste ting. Jeg får fortsette å jobbe i terapi. Jeg er heldig og har en flink behandler som gir meg mye å tenke på. Kanskje er det et menneske med både gode og dårlige egenskaper inne i meg også, bare at jeg ikke ser det. 

Takk for at du deler med meg, det setter jeg stor pris på :) Se at det kan være mulig med endring 

Jeg er veldig glad for å kunne være til noe hjelp :) bare si fra om det er noe jeg kan gjøre for deg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...