Gå til innhold

Uholdbare smerter i skulder og arm


Kona til hobbysnekkern

Anbefalte innlegg

Kona til hobbysnekkern

Helt ut av det blå, 3 ukers tid siden, kom ei voldsom smerte i høyre skulder. Sakte gikk det verste over i skulder, etter 3 ukers tid er det bare så vidt litt vondt i selv skulder, men i overarmen derimot, og i mykvevet mellom skulder og nakke. Virkelig vondt.
Hva skjer ?
Har også masse knasing i nakke, arm, skulder, ja i de fleste ledd
Mye vondt i muskler
Mye kroppsvondt
Jeg er bare kona, snekrer  ikke
 

Endret av Kona til hobbysnekkern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kona til hobbysnekkern

Her var mye legeuttryk.
Men  kjenner meg jo igjen i mye av dette
Har i tillegg flere autoimune sykdommer
Henvist til MR. Spent på videre gange her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kona til hobbysnekkern skrev:

Her var mye legeuttryk.
Men  kjenner meg jo igjen i mye av dette
Har i tillegg flere autoimune sykdommer
Henvist til MR. Spent på videre gange her

Ja, det er et hav av legeuttrykk som måtte googles første gang jeg leste om det. Tok meget lang tid før jeg fikk stilt riktig diagnose på sykehuset, så min skade er dessverre varig da jeg ikke fikk behandling raskt nok (bør starte opp med fysio så raskt som mulig for ikke å snakke om riktig smertelindring)

Jeg måtte ta fire MR før de fant det ut, riktig vinkling osv. Ikke stol blindt på første MR om den ikke viser noe.

Endret av Master
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Master skrev:

Ja, det er et hav av legeuttrykk som måtte googles første gang jeg leste om det. Tok meget lang tid før jeg fikk stilt riktig diagnose på sykehuset, så min skade er dessverre varig da jeg ikke fikk behandling raskt nok (bør starte opp med fysio så raskt som mulig for ikke å snakke om riktig smertelindring)

Jeg måtte ta fire MR før de fant det ut, riktig vinkling osv. Ikke stol blindt på første MR om den ikke viser noe.

Hvordan ble du skadet så kraftig?

Anonymkode: c591a...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ble du skadet så kraftig?

Anonymkode: c591a...325

Om du hadde lest fort om Plexus brachialis nevritt, så ville du fått svar på det der. Er uansett ikke relevant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...