Gå til innhold

Spy ut nesen ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer fælt på en ting, når jeg spyr så kommer det alltid ut nesen.. det er grusomt ekkelt og jeg føler jeg blir kvalt.. det er ikke bare at det kommer litt men mye, mat biter og syre og veske alt som kan komme ut munnen kommer også ut nesen.. er dette normalt ? Kan man unngå det på noen måte ?  Jeg er altså liv redd for og kaste opp pga dette, det påvirker dagen min ganske mye og jeg må hele tiden planlegge hva jeg spiser og hva jeg mø unngå som fks spagetti og mais.. høres nokk helt dust ut nå!

Anonymkode: 922a8...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer fælt på en ting, når jeg spyr så kommer det alltid ut nesen.. det er grusomt ekkelt og jeg føler jeg blir kvalt.. det er ikke bare at det kommer litt men mye, mat biter og syre og veske alt som kan komme ut munnen kommer også ut nesen.. er dette normalt ? Kan man unngå det på noen måte ?  Jeg er altså liv redd for og kaste opp pga dette, det påvirker dagen min ganske mye og jeg må hele tiden planlegge hva jeg spiser og hva jeg mø unngå som fks spagetti og mais.. høres nokk helt dust ut nå!

Anonymkode: 922a8...8e1

Spyr du så ofte?

Anonymkode: 93833...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer fælt på en ting, når jeg spyr så kommer det alltid ut nesen.. det er grusomt ekkelt og jeg føler jeg blir kvalt.. det er ikke bare at det kommer litt men mye, mat biter og syre og veske alt som kan komme ut munnen kommer også ut nesen.. er dette normalt ? Kan man unngå det på noen måte ?  Jeg er altså liv redd for og kaste opp pga dette, det påvirker dagen min ganske mye og jeg må hele tiden planlegge hva jeg spiser og hva jeg mø unngå som fks spagetti og mais.. høres nokk helt dust ut nå!

Anonymkode: 922a8...8e1

Helt normalt og jævlig ekkelt. Men jeg også lurer litt på om du kaster opp så ofte? Det går flere år mellom at jeg spyr i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skjer ganske ofte haha og aner ikke hvorfor.. for ofte antibiotika pga uvi osv så har nokk litt med det og gjøre også vil jeg tro :) får kvalmestillende av legen men ikke alltid jeg klarer og ta dem før jeg spyr og blir kjempe kvalm

29 minutter siden, Lillemus skrev:

Helt normalt og jævlig ekkelt. Men jeg også lurer litt på om du kaster opp så ofte? Det går flere år mellom at jeg spyr i alle fall.

 

Anonymkode: 922a8...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spyr du så ofte?

Anonymkode: 93833...0ea

Ganske ofte ja ! Men ikke med vilje, jeg blir fort kvalm og får en del antibiotika osv..

Anonymkode: 922a8...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt at det kommer ut av nesa og jeg tror ikke man får unngått det så lenge det er forbindelse mellom nese og hals. Tror det er trykket som gjør at det kommer ut av nesa i tillegg til munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...