Gå til innhold

Hva bruker du mest penger på: Frisør eller tannlege?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tannlege. Jeg klipper meg 3 ganger i året. Maskinklipp til 250. Tannlege blir fort 1000 i året.

Anonymkode: 5e146...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannlege. Går til tannlege 2-4 ganger per år. Blir som regel en tusenlapp eller tre hver gang. Klipper meg ca tre ganger i året, striper håret to ganger per år. 400-1200 kr per gang avhengigav striping eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, påskelilje said:

Tannlege. Går til tannlege 2-4 ganger per år. Blir som regel en tusenlapp eller tre hver gang.

Mye å spare på å børste tenna.

Anonymkode: 15774...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et par tusen til tannlege i året, så sant det ikke er noe spesielt. Frisør à 1800 kroner (farge, klipp) hver 7- 8. uke. 

Anonymkode: d64e6...69b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. bruker 1650 kr i året på tannlege (2 konsultasjoner a 825 kr med sjekk for hull, bilder, rensing og pussing). Klipper meg vel annenhver mnd, koster 500 kr hver gang. Så det blir frisør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutes ago, issomethingwrong said:

Hmm.. bruker 1650 kr i året på tannlege (2 konsultasjoner a 825 kr med sjekk for hull, bilder, rensing og pussing). Klipper meg vel annenhver mnd, koster 500 kr hver gang. Så det blir frisør.

Men dettew har du vel råd til?

Anonymkode: 15774...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannlegen ruinerer meg. Frisør har jeg ikke råd til. Nå er det igjen noe galt med en tann. Betennelser, rotfyllinger og kompliserte trekking må alt betales av egen lomme. Merkelig at betennelser i tannrøtter som kan gå til hjertet ikke skal likestilles med andre betennelser i kroppen, av trygdesystemet.

Anonymkode: 28696...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tannlegen ruinerer meg. Frisør har jeg ikke råd til. Nå er det igjen noe galt med en tann. Betennelser, rotfyllinger og kompliserte trekking må alt betales av egen lomme. Merkelig at betennelser i tannrøtter som kan gå til hjertet ikke skal likestilles med andre betennelser i kroppen, av trygdesystemet.

Anonymkode: 28696...f35

Ja, merkelig system.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker vel litt over en tusenlapp på tannlegen, blir innkalt til min faste tannlege en gang i året. Greit å bare få sjekket at det ikke er noe galt, og renset ordentlig. Frisør gidder jeg ikke... har langt hår, så stusser det bare selv innimellom. Mulig jeg går for en frisørtime hvert skuddår omtrent, husker ikke hva det koster, kr. 600 for en klipp?

Anonymkode: a4745...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å klippe meg selv Det går fint da jeg har litt fall

Til tannlege går jeg kun når det er akutt 

Det var litt annerledes når jeg hadde jobb spesielt når det gjelder frisør

De seneste årene hadde jeg også så ulik erfaring ved besøk hos begge

Anonymkode: b0a2d...5ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...