Gå til innhold

Hva bruker du mest penger på: Frisør eller tannlege?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På Friday, February 17, 2017 den 18.36, AnonymBruker skrev:

Mye å spare på å børste tenna.

Anonymkode: 15774...056

Å? Må pusse tennene? Hver dag...????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Hver dag??? Det er jo galskap :D

Dere tuller!!?? Hver dag er alt for mye, må da holde med hverdag?? Erre ferie så erre lissom... :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2017 den 21.21, AnonymBruker skrev:

Det sa brura og!

Anonymkode: 15774...056

Jepp! Rett før jeg så ditt innlegg så likte jeg innlegget fra Xtra som du svarte på, så dette passet ypperlig. :) 

Jeg bruker også heldigvis mindre penger på tannlege enn frisør - ikke fordi jeg er flottenfeier hos frisøren, men fordi jeg (stort sett) har unngått tannlegeproblemer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, morsan skrev:

Jepp! Rett før jeg så ditt innlegg så likte jeg innlegget fra Xtra som du svarte på, så dette passet ypperlig. :) 

Jeg bruker også heldigvis mindre penger på tannlege enn frisør - ikke fordi jeg er flottenfeier hos frisøren, men fordi jeg (stort sett) har unngått tannlegeproblemer. 

Skal du gifte deg?

Anonymkode: 2fdb4...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt frisør.

Jeg har kort hår og klipper meg hver 3. måned. Er også velsignet med god tannhelse og er hos tannlegen sjeldnere enn én gang i året. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 hours ago, påskelilje said:

Å? Må pusse tennene? Hver dag...????

2 ganger per dag. Og bruke tanntråd og fluorvann.

Anonymkode: 15774...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som et fullverdig liv.

Anonymkode: 15774...056

Dette har jeg svart på før. Følg med da! Fullkornsliv er svaret! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Kayia skrev:

Dere tuller!!?? Hver dag er alt for mye, må da holde med hverdag?? Erre ferie så erre lissom... :D:D

Så sant som det er sagt! Det får holde med å sveipe over noen ganger i hverdagen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎17‎.‎02‎.‎2017 den 20.56, emilie321 skrev:

Bruker mest på tannlege. Går fast 2 ganger i året. Hadde nok ønsket at jeg brukte mest på frisør.

Samme her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17. februar 2017 den 18.36, AnonymBruker skrev:

Mye å spare på å børste tenna.

Anonymkode: 15774...056

Det er det nok, men jeg pusser tennene minst to ganger daglig. Sluntret nok unna i perioder før jeg begynte på ungdomsskolen. Bruker tanntråd og tannpirker. Kunne kanskje vært flinkere.

I min oppvekst var mange skeptisk til fluor. Men vi hadde fluorskylling på skolen to ganger i året. Mener den var sterkere enn det som brukes i dag til daglig skylling.

Tannlegen var ivrig, så med nye hull måtte hele den gamle fyllingen bort og litt til. 

Flere svangerskap tæret på tennene. Det har også medisiner gjort.

Så nå merkes alt med mer smerter. Betennelser. Rotfyllinger. Trekking og mer utgifter. 

Så hva som er forskjell på en betennelse i tannroten enn en betennelse i tungen når det gjelder egenandelsordningen kan jeg ikke forstå.

Anonymkode: 28696...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...