Gå til innhold

kan goverment og eller politiet hacke nettbrett?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

jeg elsker å ha det løye med å skrive groteske og sprø historier jeg finner på, og i dag lagde jeg en oppdiktet drapstrussel og en med mange detaljer om giftpilfrosk gift på brev til hele verden, bare for gøy, i en skrive app på samsung nettbrettet. ingenting er virkelig i det jeg skriver, og jeg har det bare morro med å skrive diktefaenskap. jeg lo meg nesten blå av det, men kan det være at samsung har ansatt politi og goverment som kan se det jeg og andre med samsung nettbrett skriver på gøy inni denne appen siden nettbrettet er koblet på internett, ved å koble seg på skjermen på nettbrettet og ta det jeg skriver på alvor, så kan jeg rissikere at det kommer millitærhellikoptere og politistyrker som slår ned døren min og fengsler meg, selvom jeg sier til dem at alt er bare diktehistorier for gøy til privaten? jeg skrev om trump i en av historiene. kan usa dømme meg til dødsstraff, eller er det jeg skriver på nettbrettet 100% sikkert at ingen ser, untat det jeg skriver på nettet/facebook appen og andre sosiale medier? (skrive appen er en sån app til å skrive private notater i og ikke nettapp).

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke, men du er nok ganske trygg.

Det som har skjedd i nyere tid er at store IT bedrifter har tatt seg mer og mer tilrette i å overvåke brukere, hovedsakelig for å tjene mer penger fordi jo mer du vet om folk jo bedre reklame etc kan du gi dem og dermed tjene mer penger. Det innebærer også overvåkning av ting du har på egen enhet og ikke publiserer/laster opp på internett (Microsoft gjør ihvertfall dette, vet ikke mye om Samsung har ingen av deres produkter selv)

Så det er en liten teoretisk mulighet for at det blir oppdaget, men veldig veldig liten, og dersom det skulle skje så slipper du nok noen straff fordi det jo bare er eventyrfortellinger og ikke reell terrorplanlegging

I nyere tid har det også blitt slik at enkelte eventyrfortellinger er forbudt å skrive, bla.a dersom de fremstiller barn seksuelt

 

Anonymkode: 950ba...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

ok. jeg skriver også det jeg kaller «rampehistorier» om foereksempel sex med dyr og mennesker og pinnedyr og pupper med pistol inni og drit som blir stekt i tiss som freser på stekepanna med en anelse dill (ren fantasi og tull)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

om jeg skriver diktetysk på facebook veggen min, og har gjort sån at bare jeg kan se innleggene og at ingen kan se profilinfoen min, kan jeg da poste tullehistorier og diktetysk om krig og faenskap alt jeg vill der uten at noen (is/politi) tar meg?

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

jeg måtte forresten slette alle vennene (norske) på facebook, fordi jeg fikk hele tiden venneforslag fra IS folk som poserte med skumle antrekk og irak skrift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...