Gå til innhold

Hårstyling


morsan

Anbefalte innlegg

Blir alt av tjenester og produkter dyrere bare ved at man putter ordet brud eller bryllup til det?? 

Jeg skal gifte meg til våren, men uten slør eller oppsatt hår. Jeg vurderer likevel å ikke style selv, men gå til frisør og få håret krøllet. Men isåfall ser det ut til at jeg bare bør si at jeg skal "i selskap"! :P 

Dette er en tilfeldig prisliste funnet på nett. Selv om jeg booker to timer og kaller den ene for prøvetime inni meg så er vi ikke engang i nærheten av brudestyling! Gosh! 

STYLINGMENY:

  • Kun vask kr 170
  • Vask, styling kort hår- langt hår kr 475 - 540
  • Vask, legg kort hår- langt hår kr 505 - 670
  • Sletting & krølling kr 475 - 540
  • Selskapsfrisyre/ helt enkelt oppsett kr 655
  • Langhårsoppsett kr 860 - 1145
  • Brudepynt inkl. prøvetime kr 3550 - 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha! Tydelig at du bør holde bryllupsplanene hemmelige for frisøren, ja.

 

Jeg ville nok valgt å bestille hos min faste frisør, som kjenner håret og preferansene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Xtra skrev:

Haha! Tydelig at du bør holde bryllupsplanene hemmelige for frisøren, ja.

 

Jeg ville nok valgt å bestille hos min faste frisør, som kjenner håret og preferansene mine.

Jeg har ingen fast frisør. Lider litt av vegring mot timebestilling og planlegging. Liker å klippe meg NÅ! Når jeg først bestemmer meg for det. Kan de ikke ta det på drop-in kommer jeg innom en annen gang :) Jeg går oftest i samme salong da, men ulike frisører. 

Og den er i Oslo sentrum. Litt upraktisk når jeg vil hjem igjen etterpå for å kle meg. 

Endret av morsan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, cilie skrev:

Ja, tror alt er dyrere når det er til bryllup. Ofte er prøvesmaking og prøvehåroppsett/sminke m i sånne priser. 

Ja, de tar nok med mye. Men ser det også på kjoler. Har kun sett på nett, både fra salonger og netthandel. Jeg er ute etter en ganske enkel kjole, men er den først hvit(aktig) koster den minst dobbelt så mye som andre like enkle kjoler i andre farger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...