Gå til innhold

Hull i ørene på spedbarn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Galematias. Hva mener du om sånne foreldre? 

http://www.seher.no/kjendis/klippet-far-svenskene-til-a-rase-mor-19-gir-datteren-9-mnd-hull-i-orene/67031815

«Unge mødre» i Sverige:

Klippet får svenskene til å rase: Mor (19) gir datteren (9 mnd) hull i ørene

- Jeg vet hun vil få panikk og begynne å gråte om noen minutter.

Anonymkode: ef60d...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Galematias. Hva mener du om sånne foreldre? 

http://www.seher.no/kjendis/klippet-far-svenskene-til-a-rase-mor-19-gir-datteren-9-mnd-hull-i-orene/67031815

«Unge mødre» i Sverige:

Klippet får svenskene til å rase: Mor (19) gir datteren (9 mnd) hull i ørene

- Jeg vet hun vil få panikk og begynne å gråte om noen minutter.

Anonymkode: ef60d...2bb

Jeg synes det skulle vært aldersgrense på å få hull i ørene. Jeg utviklet selv en heftig nikkelallergi etter at jeg tok hull i ørene som 10-åring og endte opp på sykehuset hvor jeg måtte skjære ut bakdelen på en øredobb som hadde verket inn i øreflippen...

Ikke synes jeg det er noe pent med hull i ørene på småbarn heller, de er mye finere med hele og fine øreflipper synes jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ser at Tone Damli Aaberge og mannen har gjort det samme på sin datter, og håper dette ikke betyr at dette er en ny trend også her til lands. Makan til tull spør du meg.

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...