Gå til innhold

På rett kjøl igjen


Villanda

Anbefalte innlegg

Uten godtestopp og med hyppige måltider.

Har så veldig mye mer tro på måtehold enn totalavhold. Og på å ta det rolig. Tror det er lett å sprekke om en er for streng med seg selv. 

Jeg satser bare på mindre godteri, unngå å forsyne meg av middagen en ekstra gang, litt mindre saus på middagen. Og på desert. Gelé uten vaniljesaus er helt ok! Og så er det nattespisingen jeg har å jobbe med.

Nå kunne jeg sikkert levd sunnere. I går ble det både en liten sjokoladebit og desert. Men jeg har uansett gjort en forbedring siden jeg fant motivasjon her.

800 gram to go.

Heier på dere!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig fornøyd denne uka. Har vært på flere arrangementer pluss selskap hvor det har vært mye av både kaker og snop. Greide å bare spise litt i selskapet og på arrangementene hadde jeg rett og slett matpakker med.

Selv har jeg trua på hyppige måltider og mye grøntfor. Samt nok søvn. Og å være i aktivitet. Da greier jeg lettere å ta sunne valg.

Denne uka viste vekta - 0,5 kg :)

Motivasjonen er på topp igjen :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka er jeg fornøyd med meg selv angående maten. Har hatt vinterferie fra alt av plikter. Har hatt besøk og vært mye på besøk. Ingen overspising denne uka og ikke kjøpt noe godt. Har bare tatt et bittelite kakestykke to ganger og greid å sagt nei takk til is og sjokolade :)

Alt rundt mat og godteri har blitt så uendelig mye bedre etter at jeg begynte med Efexor. Føler nå at jeg er mer normalt sulten. Har mye mer kontroll og det er så utrolig godt :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...