Gå til innhold

Time to go


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fikk dette englekortet i går og får det ikke ut av hodet, er som om det er et selvmordskort. På tide å gi slipp, tenkte på det igjen i kveld.....å ta piller.Men kan jo ikke gjøre det, har kontroll. Får jo masse englekort....forskjellige, men dette hang seg fast. I går trodde jeg det hadde noe med innleggelse å gjøre, men det hadde jo ikke det. Bare lurer på siden jeg har tenkt på det, om jeg kommer til å dø automatisk? Av "naturlige" årsaker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Fikk dette englekortet i går og får det ikke ut av hodet, er som om det er et selvmordskort. På tide å gi slipp, tenkte på det igjen i kveld.....å ta piller.Men kan jo ikke gjøre det, har kontroll. Får jo masse englekort....forskjellige, men dette hang seg fast. I går trodde jeg det hadde noe med innleggelse å gjøre, men det hadde jo ikke det. Bare lurer på siden jeg har tenkt på det, om jeg kommer til å dø automatisk? Av "naturlige" årsaker? 

Tror du trenger en innleggelse.

Anonymkode: fd115...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du trenger en innleggelse.

Anonymkode: fd115...d32

Det er det delte meninger om, jeg klarer ikke delte meninger. Noen sier det mens andre sier det, blir gal i hodet. Vet ikke hva jeg skal velge å tro. Men så er jeg jo delt selv også da, psykisk/åndelig. Takler det dårlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kan tolke det i retning av at du gir slipp på noe og tar andre grep i livet? Du er jo i gang med positive endringer, tross alt!😊

Anonymkode: 2716b...d53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du kan tolke det i retning av at du gir slipp på noe og tar andre grep i livet? Du er jo i gang med positive endringer, tross alt!😊

Anonymkode: 2716b...d53

Kan jo bety det :) Men når det stod "Du vet hva det gjelder" tenkte jeg på selvmord med en gang, men kan jo ikke dø rett før jeg blir bestemor. Føler meg så misforstått. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du kan tolke det i retning av at du gir slipp på noe og tar andre grep i livet? Du er jo i gang med positive endringer, tross alt!😊

Anonymkode: 2716b...d53

Får prøve å tenke på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Kan jo bety det :) Men når det stod "Du vet hva det gjelder" tenkte jeg på selvmord med en gang, men kan jo ikke dø rett før jeg blir bestemor. Føler meg så misforstått. 

Altså, sånne kort er bare tullball.

Anonymkode: fd115...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
30 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er det delte meninger om, jeg klarer ikke delte meninger. Noen sier det mens andre sier det, blir gal i hodet. Vet ikke hva jeg skal velge å tro. Men så er jeg jo delt selv også da, psykisk/åndelig. Takler det dårlig. 

Det spiller da ingen rolle hvem som sier ditt og hvem som sier datt. Det er ikke noe galt som vil skje deg under en innleggelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, sånne kort er bare tullball.

Anonymkode: fd115...d32

Jeg tror på dem da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Det spiller da ingen rolle hvem som sier ditt og hvem som sier datt. Det er ikke noe galt som vil skje deg under en innleggelse. 

Blir ikke til det nå uansett, så det slipper jeg å tenke på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, cilie skrev:

Jeg synes du skal ta i mot all hjelp du kan få. Håper det snart blir bedre for deg🌺

Takk, ja det blir vel bedre snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, laban skrev:

Slike kort har ingen dypere mening. Hvis du ikke kan tolke dem til noe positivt, er det bare å glemme hele greia.

De pleier å gi råd og støtte, vil jo ha hjelp av englene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...