Gå til innhold

Sverige, nei ingenting skjer her null problemer !


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trump er bare rusa, lizzom. Alle svenske eksperter forsikrer verden om at her er alt bra, innvandringen går helt smertefritt, berikende mangfold etc etc. VI forstår virkelig ikke hva trump snakker om, og vi er jo svensker så vi vet jo dette bedre enn han !

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/politi/dramatiske-opptoeyer-i-stockholm-politiet-har-loesnet-varselskudd/a/23930399/

Og sånn går nå dagene, PK eliten mobber alle som snakker ut om problemene, mens de som forsøker å løse problemene er rasister nazister onde høyrekestreme Hitler rusa etc

 

Venter fortsatt på å få se NRK trekker tilbake påstandene sine om at Trump ble TISSET PÅ I ANSIKTET av russiske prosituerte, for 20 år siden, mens putin filmet i skjul, og tok vare på opptaket i tilefelle trump skulle ende opp som president 20 år senere (LOL, dere trodde ikke han kunne bli president uker før valget, mens putin lizzom visste at dette skulle skje for 20 år siden? ), dette bruker han nå for å blackmaile trump til å la russland erobre europa i fred. Dette er påstander NRK fremmer, angivelig fra troverdige kilder, vi får se vi får se, fortsetter dere slik får vi snart en Hitler som statsminister i Norge, og da snakker jeg ikke om sånn "hitler" som trump er, da snakker jeg om en ekte hitler, som gjør hitler ting... type gasse millioner av muslimer ting, ikke "vi setter innvandringen fra noen land på noen måneder pause til vi får ordnet opp i systemene for å verifisere hvem asylsøkerne er siden de kommer fra stater i oppløsning og uten tilstrekkelig troverdig dokumentasjon så da blir det stor risiko for at slemme utnytter dette"  Det er ikke "Hitler", det er common sense ...

Skjerp dere. .... plz

Anonymkode: ae785...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

InnlagtPåDOL
20 minutes ago, AnonymBruker said:

Trump er bare rusa, lizzom. Alle svenske eksperter forsikrer verden om at her er alt bra, innvandringen går helt smertefritt, berikende mangfold etc etc. VI forstår virkelig ikke hva trump snakker om, og vi er jo svensker så vi vet jo dette bedre enn han !

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/politi/dramatiske-opptoeyer-i-stockholm-politiet-har-loesnet-varselskudd/a/23930399/

Og sånn går nå dagene, PK eliten mobber alle som snakker ut om problemene, mens de som forsøker å løse problemene er rasister nazister onde høyrekestreme Hitler rusa etc

 

Venter fortsatt på å få se NRK trekker tilbake påstandene sine om at Trump ble TISSET PÅ I ANSIKTET av russiske prosituerte, for 20 år siden, mens putin filmet i skjul, og tok vare på opptaket i tilefelle trump skulle ende opp som president 20 år senere (LOL, dere trodde ikke han kunne bli president uker før valget, mens putin lizzom visste at dette skulle skje for 20 år siden? ), dette bruker han nå for å blackmaile trump til å la russland erobre europa i fred. Dette er påstander NRK fremmer, angivelig fra troverdige kilder, vi får se vi får se, fortsetter dere slik får vi snart en Hitler som statsminister i Norge, og da snakker jeg ikke om sånn "hitler" som trump er, da snakker jeg om en ekte hitler, som gjør hitler ting... type gasse millioner av muslimer ting, ikke "vi setter innvandringen fra noen land på noen måneder pause til vi får ordnet opp i systemene for å verifisere hvem asylsøkerne er siden de kommer fra stater i oppløsning og uten tilstrekkelig troverdig dokumentasjon så da blir det stor risiko for at slemme utnytter dette"  Det er ikke "Hitler", det er common sense ...

Skjerp dere. .... plz

Anonymkode: ae785...236

Kanskje det var dette Trump snakket om i forrige dagen? Bare at han var et par dager tidlig ute da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, InnlagtPåDOL skrev:

Kanskje det var dette Trump snakket om i forrige dagen? Bare at han var et par dager tidlig ute da.

Kanskje det ikke bare er Putin som kan spå fremtiden (han visste at trump skulle bli president 20 år frem i tid ifølge NRK , troverdig nyhetsklilde), hans "bitch" Trump har visst også disse magiske evnene. Det blir spennende å se fremover, ifølge NRK vil jo trump bare se på at russland invaderer norge, for ellers vil putin spre "sex tapen", og den inneholder mye kinky sex, bla.a blir trump tisset på av prosituerte i Rusland) og med hans ego tror jeg nok heller han ofrer Norge enn å bli så embarassed ved å få den publisert.

Nei, jeg er glad vi har vår uavhengige nøytrale presse som avslører slike viktige nyheter. Hva skulle vi gjort uten ? Spennende tider fremover, det er sikkert og visst.

Anonymkode: ae785...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg tror Trump kommer godt ut av den debatten. Jeg skjønner ikke at media føler de må jukse for å vinne. Enda så slurvete og uetterettelig han er,  så presterer media å være like ille og verre.

 Nei,  Trump sa aldri at det hadde skjedd en terroraksjon i Sverige dagen før.  Han har heller ikke sagt at det er mer kriminalitet i Sverige enn i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg tror Trump kommer godt ut av den debatten. Jeg skjønner ikke at media føler de må jukse for å vinne. Enda så slurvete og uetterettelig han er,  så presterer media å være like ille og verre.

 Nei,  Trump sa aldri at det hadde skjedd en terroraksjon i Sverige dagen før.  Han har heller ikke sagt at det er mer kriminalitet i Sverige enn i USA.

Han sa ordrett: "you look at what's happening last night in Sweden".

Hva var det egentlig han refererte til her?

Anonymkode: 2cccf...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han sa ordrett: "you look at what's happening last night in Sweden".

Hva var det egentlig han refererte til her?

Anonymkode: 2cccf...778

Han sa ordrett "what's happening" og ikke "what happened". Altså snakket han ikke om en bestemt hendelse, men utviklingen i Sverige.  Han refererte til en dokumentar om Sverige som ble sendt kvelden før. Det er det han selv sier han mente og da er det ikke mer å si om den saken.

Trump sier så mye dumt at det burde være nok å ta av uten å tillegge ham ting han ikke har sagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...