Gå til innhold

«lillesøster» ble født lillebror med hvitt hår. å sanndrømme:


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

jeg har drømt masse som er sandt etter jeg drømte dem, som at mammas påståtte nye datter ble en gutt med hvitt hår (jeg drømte at han rysjet ned en rysjebane med sitt hvite hår) og dagen etter, mens jeg var på barneskolen, kom barnet, og det var en gutt, som etterhvert fikk utrolig lyst hvitt hår i hele barndommen til han fikk mørkeblondt hår i tenårene.

 

så drømmer jeg ofte at jeg prater med avdøde bestemor. før var vi glade i hverrandre i drømmene, men nå er alle drømmene med meg og hennes samtaler bare raseri og hat. kan dette være at hun hater meg som spøkelse fordi jeg slet ut mamma ofte?

 

her er noe jævla intressant forresten, som fikk meg til å kjenne meg igjen med hun damen som luktet på blomstene som sønnen hennes kontaktet i nær døden hendelsen av astmaattacket sitt. jeg har nemlig hatt intense følelser om dumme ekle ting som ville skje de jeg var glad i, og det har skjedd. som omgangssyke og sykdom foreksempel:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er vel sensitiv da og får inn ting, det er jeg også. Har du hatt klardrømmer? At du vet at du drømmer? Det er spennende, da kan man utforske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
1 time siden, stjernestøv skrev:

Du er vel sensitiv da og får inn ting, det er jeg også. Har du hatt klardrømmer? At du vet at du drømmer? Det er spennende, da kan man utforske. 

jeg har hatt ekstreme klardrømmer i det siste. jeg får beskjed i drømmene om foreksempel muggent brød ved mikroen og morgenen etter er det muggent brød der jeg må kaste. (jeg reagerer asmatisk på muggsopp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Blomsterfluen skrev:

jeg har hatt ekstreme klardrømmer i det siste. jeg får beskjed i drømmene om foreksempel muggent brød ved mikroen og morgenen etter er det muggent brød der jeg må kaste. (jeg reagerer asmatisk på muggsopp)

Nå tenker jeg på drømmer der du vet at du drømmer, du tenker i drømmen "Oi dette er jo bare en drøm". Altså bevisste drømmer?

Men det virker jo som om du har noe klarsyn og i drømmene :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
32 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nå tenker jeg på drømmer der du vet at du drømmer, du tenker i drømmen "Oi dette er jo bare en drøm". Altså bevisste drømmer?

Men det virker jo som om du har noe klarsyn og i drømmene :) 

 

ok. men jeg har det sån at jeg ikke vet at jeg drømmer i drømmene, fordi jeg tror det er ekte når keg drømmer. i dag sov jeg til tolv fordi jeg var helt slått ut av en drøm der jeg var en hundemenneske som siklet når det kom merzedes biler og verden frøs fordi solen døde og jeg gjemte meg i busker og snuste mot åpent hav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

ok. men jeg har det sån at jeg ikke vet at jeg drømmer i drømmene, fordi jeg tror det er ekte når keg drømmer. i dag sov jeg til tolv fordi jeg var helt slått ut av en drøm der jeg var en hundemenneske som siklet når det kom merzedes biler og verden frøs fordi solen døde og jeg gjemte meg i busker og snuste mot åpent hav.

Ja man kan oppleve ulike ting når man sover, og noe er bare drømmer. Noe er klardrømmer, da drømmer man REM men er bevisst. Noen drømmer er klarsynte, og noen ganger igjen er det astral projeksjon. Det er lurt å skrive ned hva man "drømmer". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
1 time siden, stjernestøv skrev:

Ja man kan oppleve ulike ting når man sover, og noe er bare drømmer. Noe er klardrømmer, da drømmer man REM men er bevisst. Noen drømmer er klarsynte, og noen ganger igjen er det astral projeksjon. Det er lurt å skrive ned hva man "drømmer". 

ja. jeg husker ofte drømmene mine extremt detaljert så jeg skriver drømmene jeg husker ned i en drømmedagbok app som heter dreamboard. drømmene mine har blitt så ekstreme det siste året. da er de lettere å huske når drømmene mine blir ekstreme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

ja. jeg husker ofte drømmene mine extremt detaljert så jeg skriver drømmene jeg husker ned i en drømmedagbok app som heter dreamboard. drømmene mine har blitt så ekstreme det siste året. da er de lettere å huske når drømmene mine blir ekstreme.

Ok. De siste nettene har jeg ikke husket drømmene, det er synd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...