Gå til innhold

Er det forbudt på forumet å lage meningsmåling tråder??


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Er det forbudt, siden meningsmålingstråden min jeg lagte i går ble slettet, og den forrige også? isåfall.. Hvorfor i heiteste ha en sån meningsmåling funksjon på forumet da i det heletatt????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blomsterfluen
30 minutter siden, laban skrev:

Det var nok ikke trådtypen (meningsmålingen) de reagerte på, men temaet.

Ok. Men da burde de ogaå slette alle andre brukeres trådene om trygdesvindel, hva er dette, og "jeg har det så vondt i magen" tråder, for de er jo like dumme tråder som mine meningsmålinger.

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ok. Men da burde de ogaå slette alle andre brukeres trådene om trygdesvindel, hva er dette, og "jeg har det så vondt i magen" tråder, for de er jo like dumme tråder som mine meningsmålinger.

Problemet er nok helse/hypo trådene dine.

Anonymkode: a1571...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse meningsmålene dine er jo bare latterlige, og ikke et riktig fora og forhøre seg på. Foreslår google om du ønsker å finne ut mer av det du lurer på.

Anonymkode: 28242...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er nok helse/hypo trådene dine.

Anonymkode: a1571...f71

det er ikke hypo tråder. det er DU som er hypoen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Disse meningsmålene dine er jo bare latterlige, og ikke et riktig fora og forhøre seg på. Foreslår google om du ønsker å finne ut mer av det du lurer på.

Anonymkode: 28242...7d1

de er ikke latterlige, de er spørsmål om hva dere tror er riktigst av svarene. det som er latterlig er at jeg blir ertet ut forumet med at jeg blir kalt hypo når jeg ber dere ikke kalle meg/innleggene mine hypo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

det er ikke hypo tråder. det er DU som er hypoen her.

Du feiler jo mye rart da;)

Men den type tråder da.

Anonymkode: a1571...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du feiler jo mye rart da;)

Men den type tråder da.

Anonymkode: a1571...f71

jeg har aldri sagt her på dol at jeg felier noe annet enin autismediagnose og agorafobi, jeg har jo bare komt med spørsmål om hva det jeg opplever kan være! det er ikke det samme som at jeg sier «jeg har astma/jeg har epilepsi/jeg har demens/jeg har kreft/jeg har...»!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Blomsterfluen skrev:

jeg har aldri sagt her på dol at jeg felier noe annet enin autismediagnose og agorafobi, jeg har jo bare komt med spørsmål om hva det jeg opplever kan være! det er ikke det samme som at jeg sier «jeg har astma/jeg har epilepsi/jeg har demens/jeg har kreft/jeg har...»!

En gang sa du at du bare trollet og tullet. Så det er ikke godt å hvite hva en skal tro!

Anonymkode: a1571...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En gang sa du at du bare trollet og tullet. Så det er ikke godt å hvite hva en skal tro!

Anonymkode: a1571...f71

å herreguuud da!!! hvor mange ganger må jeg gjennta at det med at jeg bare trollet og tullet var ironisk, altså at jeg ikke tuller og troller, men at jeg bare skrev at jeg trollet og tullet fordi jeg ble så oppgitt av at nesten absolutt alle her sier at jeg troller og tuller, og da ville jeg lage en stor løgn og derfor sa jeg at jeg trollet og tullet, men jeg snakket ikke sant i det heletatt når jeg sa at jeg trollet og tullet. jeg ble bare så satirisk forbanna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

å herreguuud da!!! hvor mange ganger må jeg gjennta at det med at jeg bare trollet og tullet var ironisk, altså at jeg ikke tuller og troller, men at jeg bare skrev at jeg trollet og tullet fordi jeg ble så oppgitt av at nesten absolutt alle her sier at jeg troller og tuller, og da ville jeg lage en stor løgn og derfor sa jeg at jeg trollet og tullet, men jeg snakket ikke sant i det heletatt når jeg sa at jeg trollet og tullet. jeg ble bare så satirisk forbanna.

Jaja, det er ikke så lett å følge med på alt her. Sånn er det nok.

Anonymkode: a1571...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
Akkurat nå, innlagtonline skrev:

De følger visst godt med, tok bare 2 minutter før dem slettet din nyeste meningsmåling, 11 på natta en lørdag, merkelig

ja. admin er noen jævla pirkete mobbere mot meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, innlagtonline skrev:

De følger visst godt med, tok bare 2 minutter før dem slettet din nyeste meningsmåling, 11 på natta en lørdag, merkelig

Du følger med du også? 

Bare noe jeg lurte på.

Men men.

Anonymkode: a1571...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innlagtonline
Akkurat nå, Blomsterfluen skrev:

ja. admin er noen jævla pirkete mobbere mot meg.

Hmm kanskje hvem vet, de sier det er for ditt eget beste da så vi får vel stole på dem. Skal ikke være lett å være autistisk ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innlagtonline
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du følger med du også? 

Bare noe jeg lurte på.

Men men.

Anonymkode: a1571...f71

Du også! :P Men ja jeg er ikke moderatoren altså, kun en nolifer ;)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Er dette no 'russisk' eller 'tysk'?

Det lurer jeg på nå.

Anonymkode: a1571...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, innlagtonline skrev:

Du også! :P Men ja jeg er ikke moderatoren altså, kun en nolifer ;)  

for et liv.

Anonymkode: a1571...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...