Gå til innhold

Hvordan blir det nå ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan blir det nå ? 

Vil folk fremdeles stille opp og være til hjelp for hverandre når NHD er sykemeldt ? 

Vi kan vell fremdeles dele våre erfaringer og komme med støtte ? 

Håper at dere som har benyttet anledningen til å komme med kritikk av  dette forumet vil respektere de som har hatt stor nytte av det ... 

Anonymkode: d3825...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan blir det nå ? 

Vil folk fremdeles stille opp og være til hjelp for hverandre når NHD er sykemeldt ? 

Vi kan vell fremdeles dele våre erfaringer og komme med støtte ? 

Håper at dere som har benyttet anledningen til å komme med kritikk av  dette forumet vil respektere de som har hatt stor nytte av det ... 

Anonymkode: d3825...10d

Dere har jo fortsatt meg:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NHD er jo selve autoriteten her inne, faglig og formelt sett. Det er likevel flere andre med høy faglig kompetanse som bidrar, i tillegg til alle oss andre, som deler egne erfaringer. Så selv om NHD ikke er tilgjengelig nå, kan forumet likevel være en ressurs. 

Anonymkode: 8d51f...7b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men vil folk vise mindre respekt for hverandre når de vet at ikke NHD følger med. Syns allerede at det har blitt litt " kaldere " her. 

Anonymkode: d3825...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men vil folk vise mindre respekt for hverandre når de vet at ikke NHD følger med. Syns allerede at det har blitt litt " kaldere " her. 

Anonymkode: d3825...10d

Det har vært stille her veldig lenge.

Anonymkode: 36426...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Verden går videre, tro det eller ei! 

Anonymkode: d9343...d94

Selvfølgelig går verden videre 😊. Bare at for de som sliter psykisk kan dette oppleves som enda et tap. At noe de har følt som en trygghet og støtte i hverdagen helt uten forvarsel blir tatt fra de. 

For meg er det mer utrygt å skrive personlige ting når NHD ikke følger med .... Han ble litt "FAR" for denne gjengen ... 

Anonymkode: d3825...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Et sånt forum må jo bare være både god økonomi sammen med bærekraft

Da med ekspertene helt ubestridt føler jeg også Vil bare si meg hjertens enig med dere

Det norske samfunn burde ivareta så gode løsninger og fagfolk på bare aller beste måte Alle i helse generelt også og legge til rette for utsatte grupper Det skulle blott mankere Håper ikke det er slik at fagpersonene sponser sin deltagelse gratis

Håper ikke det er politisk vilje det står på Man vet jo aldri

Men det er kanskje fordi slike muligheter er relativt nye i bruk? Jeg selv oppdaget dette først julen 2016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Maggie55 skrev:

Et sånt forum må jo bare være både god økonomi sammen med bærekraft

Da med ekspertene helt ubestridt føler jeg også Vil bare si meg hjertens enig med dere

Det norske samfunn burde ivareta så gode løsninger og fagfolk på bare aller beste måte Alle i helse generelt også og legge til rette for utsatte grupper Det skulle blott mankere Håper ikke det er slik at fagpersonene sponser sin deltagelse gratis

Håper ikke det er politisk vilje det står på Man vet jo aldri

Men det er kanskje fordi slike muligheter er relativt nye i bruk? Jeg selv oppdaget dette først julen 2016

Hva skjedde i julen?

Anonymkode: 36426...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan blir det nå ? 

Vil folk fremdeles stille opp og være til hjelp for hverandre når NHD er sykemeldt ? 

Vi kan vell fremdeles dele våre erfaringer og komme med støtte ? 

Håper at dere som har benyttet anledningen til å komme med kritikk av  dette forumet vil respektere de som har hatt stor nytte av det ... 

Anonymkode: d3825...10d

Jeg har stor tro på at brukerne av forumet kan hjelpe hverandre inntil videre. Det er mange som har vært her i svært mange år, og forhåpentligvis holder brukerne forumet i gang i denne perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, frosken skrev:

Jeg har stor tro på at brukerne av forumet kan hjelpe hverandre inntil videre. Det er mange som har vært her i svært mange år, og forhåpentligvis holder brukerne forumet i gang i denne perioden.

Men vil dere også bry dere om oss anonyme.?. 

Anonymkode: d3825...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men vil dere også bry dere om oss anonyme.?. 

Anonymkode: d3825...10d

Ja, det regner jeg med - så lenge anonyme brukere stiller spørsmål de ønsker svar på:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, frosken skrev:

Ja, det regner jeg med - så lenge anonyme brukere stiller spørsmål de ønsker svar på:-)

De anonyme blir ofte ignorert.

Anonymkode: 36426...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, frosken skrev:

Ja, det regner jeg med - så lenge anonyme brukere stiller spørsmål de ønsker svar på:-)

Godt å høre 😊

Anonymkode: d3825...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De anonyme blir ofte ignorert.

Anonymkode: 36426...8ed

Synes å se det motsatte. 

Anonymkode: c1079...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...