Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jrg har opplevd å bli litt likegyldig på AD. Jeg sier ting jeg vanligvis holder for meg selv . Min voksne datter konfronterte meg med hvorfor jeg gikk til psykiater. Hun var litt spydig og nedlatende da hun er både skuffet og såret over at jeg er psyk. Hun savner den moren jeg var... 

Plutselig sier jeg det , det som ingen i familien skulle vite . At min far forgrepet seg mot meg. Skuffelsen og sorgen min datter opplever over å sin bestefar er så vanskelig å takle . Hun føler hun har mistet både meg og besteforeldrene nå . Jeg er så lei meg . Skulle aldri ha sagt det . Hva skal jeg gjøre ? 

Anonymkode: ccfbb...e88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det lenge siden du fortalte det?

Anonymkode: 6ee3e...a61

Og hvor gammel er hun?

Anonymkode: 6ee3e...a61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det lenge siden du fortalte det?

Anonymkode: 6ee3e...a61

Noen mnd siden . 

Anonymkode: ccfbb...e88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og hvor gammel er hun?

Anonymkode: 6ee3e...a61

Hun er 27 år og sykepleier . 

Anonymkode: ccfbb...e88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg vet ikke om det var lurt å si det eller ikke, men gjort er gjort. Du har ikke skyld i det som har skjedd, og du har bare fortalt sannheten, selv om den ikke er vakker. Nå er det opp til datteren din å takle virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg vet ikke om det var lurt å si det eller ikke, men gjort er gjort. Du har ikke skyld i det som har skjedd, og du har bare fortalt sannheten, selv om den ikke er vakker. Nå er det opp til datteren din å takle virkeligheten.

Vanskelig å forklare besteforeldre hvorfor hun ikke besøker de lengre. Min mor vet jo ingenting om saken. Dessuten har noen andre vonde familiehemmeligheter kommet opp i det siste . En annen overgrepssak . Blir litt mye på en gang. 

Ser jo nå at det beste er å holde ting hemmelig ..., 

Anonymkode: ccfbb...e88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor hun mener å ha mistet deg. Du har jo ikke gjort noe galt. Har man ikke psykologi på studiet så hun burde kjenne litt til sånt? Men det er kanskje en reaksjon hun trenger tid til. 

Kan forstå hvorfor hun ikke besøker besteforeldrene. Det er også en reaksjon. Og folk reagerer forskjellig. Men det burde ikke gå utover deg og belaste deg med det uansett 

Anonymkode: 6ee3e...a61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke hvorfor hun mener å ha mistet deg. Du har jo ikke gjort noe galt. Har man ikke psykologi på studiet så hun burde kjenne litt til sånt? Men det er kanskje en reaksjon hun trenger tid til. 

Kan forstå hvorfor hun ikke besøker besteforeldrene. Det er også en reaksjon. Og folk reagerer forskjellig. Men det burde ikke gå utover deg og belaste deg med det uansett 

Anonymkode: 6ee3e...a61

Jeg har alltid vært enn hun kunne komme til med alt. En sterk yrkeskvinne hun kunne se opp til. Nå er jeg ufør og isolerer meg . Har ikke så mye å bidra med lenger . Men jeg ringer henne , sender meldinger  og gjør små tjenester. Sier jeg er glad i henne ....prøver å være en god mor tross alt. Men er nok mye mindre til stede en tidligere. Jeg har forandret litt personlighet pga psyken og medisiner ... 

Anonymkode: ccfbb...e88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...