Gå til innhold

Tusen takk for motivasjon og hjelp!


umakenverdt

Anbefalte innlegg

umakenverdt

Jeg vil takke alle dere som hjalp meg med å ta skrittet med å ta kontakt med en kjøreskole. Jeg setter pris på hver enkelt av dere! Hvem skulle trodd at håpløse jeg skulle få til noe slik ;) Dere er en herlig gjeng med mennesker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det var da bare hyggelig det 😀 Håper du gleder deg over tanken om at snart har du førerkort i handa om du ikke allerede har det 😀

Anonymkode: 4cc03...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

umakenverdt

Jeg er så glad for at jeg tok opp mine tanker omkring dette her på forumet! Jeg fikk så mange gode råd og det hjalp meg virkelig til å ta noen små skritt videre 😊 

Tenk at jeg nå er vurdert å være i stand til å kunne kjøre på egenhånd. Jeg har bestemt meg for at jeg skal være stolt over det på tross av at det sammenlignet med det andre presterer ikke er noe å skryte av. Jeg synes det var skikkelig skremmende, men kom gjennom likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, umakenverdt skrev:

Jeg er så glad for at jeg tok opp mine tanker omkring dette her på forumet! Jeg fikk så mange gode råd og det hjalp meg virkelig til å ta noen små skritt videre 😊 

Tenk at jeg nå er vurdert å være i stand til å kunne kjøre på egenhånd. Jeg har bestemt meg for at jeg skal være stolt over det på tross av at det sammenlignet med det andre presterer ikke er noe å skryte av. Jeg synes det var skikkelig skremmende, men kom gjennom likevel. 

Du har alt tatt lappen?! Wow! Det må jeg si! Kjempebra!!!! Kjøp deg en liten bruktbil nå og kjør og kjør og kjør slik at du får kjøringen riktig inn i blodet - det er mange som overlater til mannen å kjøre og etterhvert ligger lappen der bare helt ubrukt. Meg inkludert. :) Men en ny kjæreste fikk meg bak rattet igjen og kjøpte en gammel bruktbil til meg og nå har jeg kjørt mer eller mindre daglig i snart 10 år og jeg elsker det! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

umakenverdt
7 timer siden, Lillemus skrev:

Du har alt tatt lappen?! Wow! Det må jeg si! Kjempebra!!!! Kjøp deg en liten bruktbil nå og kjør og kjør og kjør slik at du får kjøringen riktig inn i blodet - det er mange som overlater til mannen å kjøre og etterhvert ligger lappen der bare helt ubrukt. Meg inkludert. :) Men en ny kjæreste fikk meg bak rattet igjen og kjøpte en gammel bruktbil til meg og nå har jeg kjørt mer eller mindre daglig i snart 10 år og jeg elsker det! :) 

Jeg kan ikke helt tro at udugelige jeg har fått til å ta lappen... Jeg er så glad for all hjelp jeg har fått, alle er så snille med meg 😊 Jeg har ingen mann eller andre som kan kjøre, så lappen skal absolutt benyttes! Men må ha litt mer penger før jeg kan kjøpe bil. Jeg har imidlertid lov til å kjøre 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 timer siden, umakenverdt skrev:

Jeg kan ikke helt tro at udugelige jeg har fått til å ta lappen... Jeg er så glad for all hjelp jeg har fått, alle er så snille med meg 😊 Jeg har ingen mann eller andre som kan kjøre, så lappen skal absolutt benyttes! Men må ha litt mer penger før jeg kan kjøpe bil. Jeg har imidlertid lov til å kjøre 😊😊

Gratulerer så masse :D Det var jammen godt jobba av deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

umakenverdt
1 time siden, stjernestøv skrev:

Gratulerer så masse :D Det var jammen godt jobba av deg!

Tusen takk :) Slik startet det, med et lite spørsmål her og så ble det noe av det til slutt. Takk for alle oppmuntrende ord! Dere er så fine!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, umakenverdt skrev:

Jeg kan ikke helt tro at udugelige jeg har fått til å ta lappen... Jeg er så glad for all hjelp jeg har fått, alle er så snille med meg 😊 Jeg har ingen mann eller andre som kan kjøre, så lappen skal absolutt benyttes! Men må ha litt mer penger før jeg kan kjøpe bil. Jeg har imidlertid lov til å kjøre 😊😊

Min første bil kostet 7000,-. :) Veldig praktisk med en gammel liten bulkebil som førstebil, da er det ikke så farlig om man dulter borti noe. Jeg bulket døra på passasjersiden på min... :D Men ingen ble skadet da, var borti en stolpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

umakenverdt
7 minutter siden, Lillemus skrev:

Min første bil kostet 7000,-. :) Veldig praktisk med en gammel liten bulkebil som førstebil, da er det ikke så farlig om man dulter borti noe. Jeg bulket døra på passasjersiden på min... :D Men ingen ble skadet da, var borti en stolpe.

:) Jeg får så mange forskjellige råd nå når det gjelder bilkjøp, så tror jeg må sette meg skikkelig ned å vurdere alt. Jeg var forberedt på å bruke flere år på prosessen med å øvelseskjøre, så har ikke helt kommet helt dit mentalt enda :) Det er ikke så lenge siden jeg trodde det var helt umulig at dette var noe jeg kunne lære.

Dere her på forumet har virkelig hjulpet meg mye og jeg setter stor pris på dere :) Jeg fikk så mye motivasjon til å starte, og det setter jeg enorm pris på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er så ny innpå her at jeg ikke vet hvem du er. Men jeg er imponert av din instans . Forstår hvor krevende slikt er. Jeg tørr ikke kjøre og føler meg fanget ... Kan ikke besøke søsken og foreldre som bor i distriktet uten å være avhengig av at noen kjører meg. Kan ikke hente eller bringe unger som er med på ulike aktiviteter ...

Vell fortjent det du har klart ....

 

Anonymkode: e449d...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

umakenverdt
1 time siden, emilie321 skrev:

Gratulerer så mye :)

Det er en enorm frihet i å kunne kjøre.

Du har vært kjempe flink :)

 

Takk, jeg håper på å føle en slik frihet jeg også på sikt når jeg får meg bil :) Jeg kan ikke helt forstå at jeg faktisk har lov. Dette skal jeg glede meg over og være stolt over :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

umakenverdt
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så ny innpå her at jeg ikke vet hvem du er. Men jeg er imponert av din instans . Forstår hvor krevende slikt er. Jeg tørr ikke kjøre og føler meg fanget ... Kan ikke besøke søsken og foreldre som bor i distriktet uten å være avhengig av at noen kjører meg. Kan ikke hente eller bringe unger som er med på ulike aktiviteter ...

Vell fortjent det du har klart ....

Anonymkode: e449d...6f2

Tusen takk, det var hyggelig skrevet :) Jeg forstår veldig godt redselen for å kjøre, det har forhindret meg å ta tak i dette i mange mange år. Er det slik at du har førerkort, men ikke tør å kjøre, eller tør du ikke ta fatt på mulig førerkortopplæring? Det å være avhengig av andre i stor grad kan også gjøre at man kjenner seg fanget, det er i alle fall min erfaring (men jobber med saken der ;)) Jeg har i alle fall hatt god erfaring med å gi beskjed til kjørelærer om min redsel/angst og legge opp opplæringen etter det. Jeg hadde aldri trodd dette var noe jeg kunne tørre å gjennomføre, men mye tålmodighet fra andres side og herlig oppbacking uten press fra personer rundt meg har vært avgjørende for at jeg har gjennomført :) Kjørelæreren har også vært helt fantastisk med meg og uten han hadde jeg aldri greid det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, umakenverdt skrev:

Tusen takk, det var hyggelig skrevet :) Jeg forstår veldig godt redselen for å kjøre, det har forhindret meg å ta tak i dette i mange mange år. Er det slik at du har førerkort, men ikke tør å kjøre, eller tør du ikke ta fatt på mulig førerkortopplæring? Det å være avhengig av andre i stor grad kan også gjøre at man kjenner seg fanget, det er i alle fall min erfaring (men jobber med saken der ;)) Jeg har i alle fall hatt god erfaring med å gi beskjed til kjørelærer om min redsel/angst og legge opp opplæringen etter det. Jeg hadde aldri trodd dette var noe jeg kunne tørre å gjennomføre, men mye tålmodighet fra andres side og herlig oppbacking uten press fra personer rundt meg har vært avgjørende for at jeg har gjennomført :) Kjørelæreren har også vært helt fantastisk med meg og uten han hadde jeg aldri greid det.

Jeg har lappen men har ikke kjørt på over 20 år. Folk har mast i mange år. Men det du sier motiverer meg . Kanskje jeg skal tørre .... ?. Angsten har fullstendig styrt mitt liv. Men jeg ser jo at det går an. Takk for oppmuntring. 

Anonymkode: e449d...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

umakenverdt
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lappen men har ikke kjørt på over 20 år. Folk har mast i mange år. Men det du sier motiverer meg . Kanskje jeg skal tørre .... ?. Angsten har fullstendig styrt mitt liv. Men jeg ser jo at det går an. Takk for oppmuntring. 

Anonymkode: e449d...6f2

Da skjønner jeg at bøygen for å starte kan kjennes veldig stor. Men tenk hvilken mestringsfølelse du vil kunne kjenne på dersom du tør å ta det steget :) Tenk på hva det vil kunne gi DEG å forsøke, ikke på alle som maser. Kjørelæreren min informerte meg også at det var noen som ikke hadde kjørt på mange år som tok et par kjøretimer bare for å friske opp og bli noe tryggere.

Jeg håper du tar steget og ikke lar angsten styre alt :) Det er mulig selv om man er livredd for bilen og trafikken :) Hvis du trenger mer oppmuntring er det bare å gi beskjed, jeg har selv fått mye motivasjon og hjelp fra brukerne her. De er flotte mennesker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, umakenverdt skrev:

Da skjønner jeg at bøygen for å starte kan kjennes veldig stor. Men tenk hvilken mestringsfølelse du vil kunne kjenne på dersom du tør å ta det steget :) Tenk på hva det vil kunne gi DEG å forsøke, ikke på alle som maser. Kjørelæreren min informerte meg også at det var noen som ikke hadde kjørt på mange år som tok et par kjøretimer bare for å friske opp og bli noe tryggere.

Jeg håper du tar steget og ikke lar angsten styre alt :) Det er mulig selv om man er livredd for bilen og trafikken :) Hvis du trenger mer oppmuntring er det bare å gi beskjed, jeg har selv fått mye motivasjon og hjelp fra brukerne her. De er flotte mennesker :)

Takk. 😊. Utrolig at jeg i det hele tatt snakker om det ..

Anonymkode: e449d...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

umakenverdt
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk. 😊. Utrolig at jeg i det hele tatt snakker om det ..

Anonymkode: e449d...6f2

Her er det trygt å snakke om det :) Dette var også av de første stedene jeg seriøst turde snakke om det og åpne for muligheten. Jeg heier på deg på en helt uforpliktende måte ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...