Gå til innhold

Vil tilbake til eks-kjæreste etter sidesprang


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, jeg har nå viklet meg inn i en situasjon og jeg trenger virkelig råd fra noen utenforstående.

Jeg og min nå tidligere kjæreste har hatt et forhold i omtrent 2-år sammenhengende og har hatt et fint forhold med masse opplevelser, god tone og vi har begge blitt veldig glad i hverandre. På grunn av skole flyttet hun ca en time unna og var kun hjemme i helgene. Det siste halvåret har gått nedover pga dette og småkrangling og jeg mistet gnisten,selvom jeg er ufattelig glad i henne.

Isteden for å ta opp dette, valgte jeg en dum utvei å var utro på en fest. noen dager senere gjorde jeg det slutt og hun fikk en enkel versjon om at jeg hadde rotet litt med noen og at hun tilgav meg, men jeg ville allikevel avslutte.

I ettertid har jeg vært sammen med jenta jeg var utro med i et par måneders tid (eksen vet også dette)men nå har jeg kommet til et punkt hvor jeg savner eksen min noe helt forferdelig. Alt jeg elsket og hadde med henne betyr så mye mer nå som det er borte.

Jeg vil avslutte med jenta jeg var utro med å jeg har lyst til å forsøke å få henne tilbake, men eksen min har slitt mye med søvnproblemer og diverse å jeg er redd for å lage problemer med å rote opp i noe hun kanskje er ferdig med. 

noen tips? burde jeg la det være? har jeg rota meg borti en situasjon hvor det er umulig? Jeg føler jeg sitter i en situasjon hvor jeg ikke kan kreve at hun skal høre på det jeg sier engang.

 

Anonymkode: 6fd10...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aller først bør du selvfølgelig gjøre det slutt med hun du er sammen med nå og som du rett og slett holder for narr.

Når det gjelder å få tilbake eksen - er du helt sikker på dette? Du vil ikke ha henne tilbake bare fordi du rosemaler det dere hadde og har glemt de negative sidene? Var nå alt så rosenrødt? Ikke forvent på noen måte at hun skal komme løpende tilbake bare fordi du blir singel og sier at du angrer - du har jo ikke akkurat vist at du er til å stole på tidligere. Hun må selvfølgelig på en eller annen måte få vite at du er singel, men ligg lavt en god stund. Ikke send henne meldinger hele tiden og selvfølgelig ikke i fylla! Ikke mas eller lov gull og grønne skoger - slike menn er turnoff for de fleste jenter. Vær ydmyk og snill overfor henne og ta tiden til hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg synes du kan starte med å gjøre det slutt med den nye kjæresten siden du går og lengter etter eksen. Etterpå kan du se om du har sjans på eksen din.

Det er den mest ryddige måten. Sikkert fristende å fiske litt hos eksen først, da, men det er ikke like ryddig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, Lillemus skrev:

Aller først bør du selvfølgelig gjøre det slutt med hun du er sammen med nå og som du rett og slett holder for narr.

Når det gjelder å få tilbake eksen - er du helt sikker på dette? Du vil ikke ha henne tilbake bare fordi du rosemaler det dere hadde og har glemt de negative sidene? Var nå alt så rosenrødt? Ikke forvent på noen måte at hun skal komme løpende tilbake bare fordi du blir singel og sier at du angrer - du har jo ikke akkurat vist at du er til å stole på tidligere. Hun må selvfølgelig på en eller annen måte få vite at du er singel, men ligg lavt en god stund. Ikke send henne meldinger hele tiden og selvfølgelig ikke i fylla! Ikke mas eller lov gull og grønne skoger - slike menn er turnoff for de fleste jenter. Vær ydmyk og snill overfor henne og ta tiden til hjelp.

Hei! Jeg har gjort slutt med den nye kjæresten og har fått forklart henne situasjonen om at jeg ikke er klar for et nytt forhold og at jeg trenger å klarne hodet mitt, og at vi er ferdig.

Vi hadde egentlig et flott forhold sammen og jeg er redd for i ettertid at det vi virkelig (eller jeg) trengte en pause og valgte feil utvei. Og at jeg desverre som du kanskje sier, at jeg har brukt sidespranget som en måte å komme over eksen. Vi slet med diverse uenigheter som jeg fortalte at jeg ikke var fornøyd med, blant annet at hun var irritert på alt, men dette ordnet seg som regel av seg selv etter kort tid, og vi har aldri iløpet av 2 år hatt en krangel om noe som jeg vil kalle viktig. Hun fortalte meg blant annet at hun var villig til å jobbe for å få ting til å funke, selv etter jeg sa at jeg hadde vært utro. Jeg har forøvrig kun sagt at vi kysset og rotet, og ikke at vi nesten hadde sex. Dette var i fasen jeg gjorde slutt.

Jeg har ikke sendt hun noen meldinger annet enn at jeg har fortalt henne hvor utrolig lei jeg er meg for hvordan alt ble og hva jeg gjorde. 

Tenker å la tiden gå og kanskje høre om hun vil møte meg for å snakke og legge meg helt flat. samt fortelle alt som har skjedd. men er redd for at etter som tiden går blir hun mer og mer ferdig med meg.

Anonymkode: 6fd10...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg har gjort slutt med den nye kjæresten og har fått forklart henne situasjonen om at jeg ikke er klar for et nytt forhold og at jeg trenger å klarne hodet mitt, og at vi er ferdig.

Vi hadde egentlig et flott forhold sammen og jeg er redd for i ettertid at det vi virkelig (eller jeg) trengte en pause og valgte feil utvei. Og at jeg desverre som du kanskje sier, at jeg har brukt sidespranget som en måte å komme over eksen. Vi slet med diverse uenigheter som jeg fortalte at jeg ikke var fornøyd med, blant annet at hun var irritert på alt, men dette ordnet seg som regel av seg selv etter kort tid, og vi har aldri iløpet av 2 år hatt en krangel om noe som jeg vil kalle viktig. Hun fortalte meg blant annet at hun var villig til å jobbe for å få ting til å funke, selv etter jeg sa at jeg hadde vært utro. Jeg har forøvrig kun sagt at vi kysset og rotet, og ikke at vi nesten hadde sex. Dette var i fasen jeg gjorde slutt.

Jeg har ikke sendt hun noen meldinger annet enn at jeg har fortalt henne hvor utrolig lei jeg er meg for hvordan alt ble og hva jeg gjorde. 

Tenker å la tiden gå og kanskje høre om hun vil møte meg for å snakke og legge meg helt flat. samt fortelle alt som har skjedd. men er redd for at etter som tiden går blir hun mer og mer ferdig med meg.

Anonymkode: 6fd10...d6b

Det er i hvert fall viktig at du nå er hundre prosent ærlig med henne om alt som har skjedd, og at du ikke holder noe tilbake. Det fortjener hun.

Anonymkode: 9290a...f65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...