Gå til innhold

Sliten, trening eller bare hvile?


emilie321

Anbefalte innlegg

De tre siste ukene har jeg vært i mye mer aktivitet enn tidligere. Vanligvis greier jeg ikke mer enn en avtale om dagen og ikke hver dag, da går det fort litt rundt for meg. De tre siste ukene har jeg hatt opptil 4 avtaler om dagen og har hatt avtaler omtrent hver dag. Har likt og være aktiv, men nå er jeg sliten, både fysisk og psykisk. Selv om jeg nå er litt sliten så ser jeg jo at jeg er bedre. Begynte på efexor for 3 uker siden og har merket enorm bedring på angsten.

Sitter nå her å lurer på om jeg skal trene idag eller ta det helt med ro. Bare pusle litt med husarbeid ( kjekt å komme litt ajour) og kanskje rusle en liten tur. Kanskje dra en tur til en venninne. 

Har alltid synes at det å finne riktig balanse mellom aktivitet og ro er vanskelig. Ekstra utfordring er det nå som jeg har blitt bedre. Kanskje fordi det rett og slett har vært uvant å ha gjort så mye.

Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, håper ikke det er helt feil.

Noen som har noen tanker/innspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kanskje pusle rundt hjemme med diverse husarbeid i et ikke stressende tempo? Pass på så du ikke sliter deg helt ut, lett å gjøre det når en har litt mer energi enn vanlig. 

Anonymkode: 1c8c7...bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, emilie321 skrev:

Sitter nå her å lurer på om jeg skal trene idag eller ta det helt med ro. Bare pusle litt med husarbeid ( kjekt å komme litt ajour) og kanskje rusle en liten tur. Kanskje dra en tur til en venninne. 

Noen som har noen tanker/innspill?

Det synes jeg høres ut som en veldig god plan. :) Ikke stress med trening i dag og tilbring heller ikke hele lørdagen i sofaen med neven i godteposen, men en fin mellomting. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Er ikke helt utslitt, men dit har jeg ikke lyst til å komme. Tror nok  det kan lønne seg å roe helt ned idag som dere også sier. Er litt bedre nå enn i går kveld. Er spent på hvor fort jeg får overskudd igjen, siden jeg føler meg generelt mye bedre. Merker det også på gangen, går betydelig fortere nå enn for 3 uker siden :)

Skal prøve å holde meg borte fra godteposen idag, tror jeg fikk nok igår :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...