Gå til innhold

Røyter ekstremt mye Mann-21år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vet ikke når det startet, men har røytet mer eller mindre så mye som på bildene hver dag i 1-2 år. I tillegg til de bildene viser, så ligger det igjen litt hår i sengen etter en natt.

Bildene er fra etter jeg har tatt en dusj, og etter jeg har børstet håret etter dusjen.

Jeg har utrolig tjukt hår, og tett hårvekst. Har utrolig nok ikke merket noe forskjell i tykkelsen på håret selv om jeg røyter som jeg gjør. Siden jeg bare er 21 år er jeg ganske redd for at det jeg plutselig skal våkne en dag og innse at jeg er skalla.

Har vært til lege og frisører. Vet ikke om de jeg har vært med er dårlige, men alle har sagt at det er normalt å røyte eks antall hår i døgnet, og at viss jeg merker at håret blir tynnere, så får jeg ta kontakt.

Hårlengden min er rundt 15-20cm om det kan hjelpe til et svar.
Håper det er noen som kan hjelpe!

17101446_10211971540104661_520388490_o.jpg

17121915_10211971540144662_2050480225_o.jpg

Anonymkode: ad1bc...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis du er bekymret for at det dreier seg om genetisk betinget hårtap - hvordan er/var håret til din din bestefar på morsiden? Det kan gi en pekepinn, men det er ikke gitt at du arver genet.

Ellers ser kanskje hårtapet verre ut enn det er på grunn av tjukt og relativt langt hår? Du burde vel merket at det var blitt tynnere om du faktisk var på vei til å bli skallet. Siden dette har pågått et par år liksom...

Har du fått sjekket vitaminer i kroppen?

Anonymkode: 89b0a...aa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...