Gå til innhold

Hvor mange venner har du på Facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Jeg har ca 150. Har nesten aldri invitert noen selv, men aksepterer forespørsler. Bruker ikke fb som skravleplass, men det er nyttig å bruke gruppene der. Det er nesten nødvendig siden mange foreninger bruker det.

Når jeg en sjelden gang legger ut noe er det oftest i gruppen til familien, siden de faktisk er interessert i hva barna gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

97

 

Mest tjukke slekta, og noen klassekamerater.

Og noen fra diskusjonsforumer som er lagt ned.

Anonymkode: a8f0f...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange venner har du på Facebook?

Anonymkode: 4065c...879

Hvor interessant er det?

 

Jeg kjenner sosiale mennesker som har 50 venner på FB og mindre sosiale som har 2000. Det sier lite om hvem de er, men litt om hvordan de bruker nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Null på Facebook. Mange face to face :)

Anonymkode: 3b568...6d1

Jeg har null på Face og null i RL.

Så sånn er det med den saken.

Men men.

Anonymkode: cbb95...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

356 har jeg visst. En blanding av familie/slekt, bekjente fra oppveksten, venner, naboer, noen få fra jobben. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om jeg har så få, så er det ikke mange av de jeg snakker med så ofte. Kanskje 15 venner jeg snakker mye med og ofte ser, og tilsvarende antall i familien og kolleger på jobb.

Og 2 dolere :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
14 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Selv om jeg har så få, så er det ikke mange av de jeg snakker med så ofte. Kanskje 15 venner jeg snakker mye med og ofte ser, og tilsvarende antall i familien og kolleger på jobb.

Og 2 dolere :) 

Er 250 få? Jeg synes jeg har mer enn nok med 150. Det får være måte på hvor mange mennesker man skal bry seg om.

Klarer ikke helt å telle opp hvor mange jeg har kontakt med regelmessig. Kanskje som deg: ca 15 utenom jobb og familie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På Tuesday, March 07, 2017 den 23.42, issomethingwrong skrev:

Ikke så mange. 250 ca.

Det ER mange! :P

Jeg har alltid lurt på hvordan er det dere i det hele tatt får så mange venner, altså bare driver dere å spammer ned folk med vennespørsler i hytt og pine?

Anonymkode: 6c647...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
47 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Selv om jeg har så få, så er det ikke mange av de jeg snakker med så ofte. Kanskje 15 venner jeg snakker mye med og ofte ser, og tilsvarende antall

250 høres ekstremt mye ut for de av oss som ikke har venner, hverken på fb eller i rl.

Anonymkode: c8c03...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ønsker du å vite dette? Hva sier det om meg?

Anonymkode: b223a...db6

Etter min mening bare hvor mange man har på FB. 

Jeg har ikke Facebook . Er helt greit for meg . Tror jeg hadde blitt hekta og hadde brukt altfor mye tid der. Jeg liker å ha livet mitt privat . Jeg liker å ha noen få gode venner... Og bruke tid på familie ... 

Anonymkode: 3b568...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Etter min mening bare hvor mange man har på FB. 

Jeg har ikke Facebook . Er helt greit for meg . Tror jeg hadde blitt hekta og hadde brukt altfor mye tid der. Jeg liker å ha livet mitt privat . Jeg liker å ha noen få gode venner... Og bruke tid på familie ... 

Anonymkode: 3b568...6d1

Man kan da fortsatt ha få gode venner selv med 4000 "venner" på FB. Kan også være meget privat med FB. Jeg bruker maks 20 min i uka på FB. Poster så og si aldri noe, kun bilder av guttungen i familiegruppa. Men, jeg bruker en del tid på appen messenger (fb) til å samarbeide med profesjonsteamet mitt på høgskolen, samt forskjellige faggrupper som legger ut informasjon om kommende forelesninger og endringer. FB har tapt seg noe innmari, full av reklame og videosnutter.

Jeg har vel rundt 1500 "venner" på FB, hvor alle er bekjente på en eller annen måte. Men, jeg fjerner støtt og stadig folk som jeg har mistet kontakten med eller som jeg ikke har interesse av å ha der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...