Gå til innhold

Sår etter analsex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Etter at kjæresten og jeg hadde analsex for 3 dager siden har jeg vært VELDIG sår i baken. Vi bruker vanligvis glidemiddel men siden vi var litt mer spontane denne gangen så hadde vi ikke noe tilgjengelig... -derav nåværende problem!

Det føles som minst ett friksjonssår mellom rumpeballene. I åpningen føles det også som friksjonen har gjort det sårt, pluss at det muligens har blitt en liten rift. Det blødde bittelitt første dagen, men har ikke blødd siden da. (Kanskje litt farge på dopapiret bare.) Men jeg noen ganger kan jeg kjenne at såret "åpner seg" litt igjen. Smerten er også litt skarpere akkurat der jeg tror det er en liten rift. 

Har hittil kun holdt det rent og smurt med en babysalve jeg kjøpte i dagligvaren; Natusan Repair Cream. Jeg smører mest fordi det er for vondt å gå med/bevege hvis det blir tørt, så det hjelper med "god gli". (Ja, jeg ser ironien her...)

Bruker Ibux-tabletter bare for å gå og sitte noenlunde normalt, og gruer meg allerede til neste dobesøk... 

Det har blitt litt bedre, men jeg vil likevel spørre om det er noen som har et godt råd for at dette skal gro/bli bedre så fort som mulig? Vil selvsagt helst slippe å gå til legen min med dette... 

På forhånd takk for svar. Mvh. Kvinne30

Anonymkode: 04ffa...536

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger ikke gå til legen!

Hvis det er en rift der (antar uten å vite det at analsex kan ha omtrent samme konsekvenser som for hard avføring) så kan det hjelpe med en salve av typen Scheriproct eller Alcos-Anal, førstnevnte bedøver og hemmer inflammasjon og sistnevnte trekker blodkarene sammen og får det til å gro - sistnevnte er nok imidlertid mer beheftet med smerter. 

Ellers er vel det beste rådet å bruke god tid på oppvarming og heller la den spontane sexen være vaginal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 timer siden, issomethingwrong skrev:

Du trenger ikke gå til legen!

Hvis det er en rift der (antar uten å vite det at analsex kan ha omtrent samme konsekvenser som for hard avføring) så kan det hjelpe med en salve av typen Scheriproct eller Alcos-Anal, førstnevnte bedøver og hemmer inflammasjon og sistnevnte trekker blodkarene sammen og får det til å gro - sistnevnte er nok imidlertid mer beheftet med smerter. 

Ellers er vel det beste rådet å bruke god tid på oppvarming og heller la den spontane sexen være vaginal. 

Tusen takk for svar, veldig snilt av deg :lol: Skal sjekke ut de to salvene! :D

Anonymkode: 04ffa...536

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...