Gå til innhold

Eksen min savner meg, men vil ikke tilbake


anonymbruker123

Anbefalte innlegg

anonymbruker123

Hei! Trenger hjelp fra dere.. 
så eksen min slo opp med meg for 4 måneder siden, og vi har ikke hatt kontakt siden da. For ca 2 uker siden møtte jeg han med noen felles venner, og etter det begynte han å snakke med meg, til slutt sa han at han har vært veldig deprimert helt siden han møtte meg og at han savner meg veldig.. jeg spurte han om han angra på at han slo opp og han sa nei, fordi han følte det måtte gjøres (grunnen til at han slo opp var fordi han ikke trodde det kom til å bli oss for alltid) og han trodde ikke det kom til å funke hvis vi ble sammen igjen. Jeg sa til han at vi ikke kunne ha kontakt, fordi det er for tidlig å bare være venner. Han har ikke kontaktet meg på en uke nå.
Jeg bare lurer på om dere tror det var lurt å kutte kontakten, eller ikke? Tror dere han vil savne meg mer og ville bli sammen igjen, eller komme seg over meg? Hva tror dere han vil?
Vi er foresten 17 år begge to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg synes du fortjener bedre ... Hvis han ikke er villig til å forplikte seg eller satse på forholdet ville jeg ikke utsatt meg selv for å bli såret igjen. Kanskje han bare savner det fysiske ??. 

Anonymkode: 10595...3a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonymbruker123
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du fortjener bedre ... Hvis han ikke er villig til å forplikte seg eller satse på forholdet ville jeg ikke utsatt meg selv for å bli såret igjen. Kanskje han bare savner det fysiske ??. 

Anonymkode: 10595...3a4

Takk for svar! 

Ja har tenkt på det.. men han ble veldig sjalu hvis vi kom inn på andre gutter og han sa han ikke ville være "venner med fordeler"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 time siden, anonymbruker123 skrev:

Jeg spurte han om han angra på at han slo opp og han sa nei, fordi han følte det måtte gjøres (grunnen til at han slo opp var fordi han ikke trodde det kom til å bli oss for alltid) og han trodde ikke det kom til å funke hvis vi ble sammen igjen.

Da skal dere heller ikke bli sammen igjen.  Ikke fordi det ikke vil vare for alltid (sannsynligheten for det er svært lav i deres alder), men fordi det ikke er noen grunn til å kaste bort tiden på noe (en av) dere ikke har tro på.

1 time siden, anonymbruker123 skrev:

Tror dere han vil savne meg mer og ville bli sammen igjen, eller komme seg over meg? Hva tror dere han vil?
Vi er forresten 17 år begge to. 

Jeg tror ikke han vet helt hva han vil, noe som er helt normalt når man er 17 år.  Jeg tror nok dere vil komme over det, ingen grunn til å forplikte seg til noe så tidlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonymbruker123
2 timer siden, laban skrev:

 

Da skal dere heller ikke bli sammen igjen.  Ikke fordi det ikke vil vare for alltid (sannsynligheten for det er svært lav i deres alder), men fordi det ikke er noen grunn til å kaste bort tiden på noe (en av) dere ikke har tro på.

Jeg tror ikke han vet helt hva han vil, noe som er helt normalt når man er 17 år.  Jeg tror nok dere vil komme over det, ingen grunn til å forplikte seg til noe så tidlig. 

Okei tusen takk! Synes du vi skal ha kontakt eller ikke? Hvis ikke, tror du han vil kontakte meg senere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, anonymbruker123 skrev:

Synes du vi skal ha kontakt eller ikke? Hvis ikke, tror du han vil kontakte meg senere?

Hvis du synes det er vanskelig / slitsomt å ha ham som (bare) venn, holder du på det du skrev i startinnlegget. På meg virker det fornuftig, siden han tydeligvis ikke er helt ferdig med bruddet.

Jeg vil ikke spå noe om hva han kommer til å gjøre senere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

anonymbruker123
53 minutter siden, laban skrev:

Hvis du synes det er vanskelig / slitsomt å ha ham som (bare) venn, holder du på det du skrev i startinnlegget. På meg virker det fornuftig, siden han tydeligvis ikke er helt ferdig med bruddet.

Jeg vil ikke spå noe om hva han kommer til å gjøre senere ;)

Så du tror det funker best å kutte kontakten hvis han ikke er over meg? 

Takk for at du hjelper!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, anonymbruker123 skrev:

Så du tror det funker best å kutte kontakten hvis han ikke er over meg? 

Hvis han er på det stadiet de beskrev - litt deppa og forvirret, men ikke innstilt på å prøve igjen - blir det vel bare slitsomt for deg å ha kontakt med ham? Vent i hvert fall til han evt. tar initiativet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonymbruker123
2 timer siden, laban skrev:

Hvis han er på det stadiet de beskrev - litt deppa og forvirret, men ikke innstilt på å prøve igjen - blir det vel bare slitsomt for deg å ha kontakt med ham? Vent i hvert fall til han evt. tar initiativet.

 

Ja synes det er for tidlig å kontakt bare som venner.. men vil liksom ha han tilbake, så vil gjøre det som er best for at han skal angre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonymbruker123
17 timer siden, laban skrev:

Hvis han er på det stadiet de beskrev - litt deppa og forvirret, men ikke innstilt på å prøve igjen - blir det vel bare slitsomt for deg å ha kontakt med ham? Vent i hvert fall til han evt. tar initiativet.

 

What to do?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, anonymbruker123 skrev:

What to do?

Jeg synes du skal ligge lavt til han har fått sortert tanker og følelser og evt. tar kontakt med deg.

Jeg har dessverre ingen kompetanse på strategier for å få en 17-årig gutt til å angre et brudd med kjæresten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, anonymbruker123 skrev:

Så du tror det funker best å kutte kontakten hvis han ikke er over meg? 

Takk for at du hjelper!!

Problemet er vel snarere at du ikke  oer hver ham. Nettopp derfor er det antakelig best for deg å ikke ha noen kontakt. Om du håper å få ham tilbake er det antakelig også best strategi å ligge lavt og ikke ta kontakt.

 

Mye frustrasjon og usikkerhet i 17-årsalderen, men du kan tro jeg misunner deg oppsidene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg synes det han serverer deg lukter litt av bullshit. (You can't bullshit a bullshitter! ). Jeg vet ikke om han prøver å være dyp, misforstått høflig eller om han vil manipulere deg.

Jeg tror på at han har blandede følelser, men hvis han *virkelig* hadde savnet deg ville han nok tatt deg tilbale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

anonymbruker123
27 minutter siden, Xtra skrev:

Problemet er vel snarere at du ikke  oer hver ham. Nettopp derfor er det antakelig best for deg å ikke ha noen kontakt. Om du håper å få ham tilbake er det antakelig også best strategi å ligge lavt og ikke ta kontakt.

 

Mye frustrasjon og usikkerhet i 17-årsalderen, men du kan tro jeg misunner deg oppsidene ;)

Tusen takk! Tror du han kommer til å kontakte meg? :) 

og hvis det var deg, ville du savnet meg mer om jeg brøyt kontakten med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonymbruker123
11 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg synes det han serverer deg lukter litt av bullshit. (You can't bullshit a bullshitter! ). Jeg vet ikke om han prøver å være dyp, misforstått høflig eller om han vil manipulere deg.

Jeg tror på at han har blandede følelser, men hvis han *virkelig* hadde savnet deg ville han nok tatt deg tilbale.

Han har liksom sendt meg bilder av at han gråter, så tror ikke han bare later som..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonymbruker123
1 time siden, laban skrev:

Jeg synes du skal ligge lavt til han har fått sortert tanker og følelser og evt. tar kontakt med deg.

Jeg har dessverre ingen kompetanse på strategier for å få en 17-årig gutt til å angre et brudd med kjæresten ;)

Ikke ta kontakt med han? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, anonymbruker123 skrev:

Tusen takk! Tror du han kommer til å kontakte meg? :) 

og hvis det var deg, ville du savnet meg mer om jeg brøyt kontakten med deg?

Det er HELT umulig å mene/tro noe om :P.

(ble en skrivefeil i innlegget mitt over, første setning skulle være "Problemet er vel snarere at du ikke  er over hver ham", men de skjønte du sikkert).

Antakelig har du det bedre uten en slik vinglepetter, men rarere ting har vel hendt enn at en skikkelig gutt/mann roter det til i starten av et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, anonymbruker123 skrev:

Ikke ta kontakt med han? 

Ja, jeg tror det er lurest å la være akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Handler ikke om å forplikte seg i den forstand at man planlegger hele livet som 17 åring, men man kan fint være kjærester med en fremtid sammen. Dette er en generell kommentar til en lenger opp her. Når jeg ble samme min mann i en alder av 17 tenkte vi aldri på at vi skulle gifte oss og hs barn. (Drømmer om det, men blir vel ofte med det)

I dag er vi 30 år, gift, barn, hus og har det like bra. 

Poenget mitt er at statistikken ikke er god generell, men trenger ikke være umulig selvom man er ung :) 

Anonymkode: 1d3e8...0f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonymbruker123
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Handler ikke om å forplikte seg i den forstand at man planlegger hele livet som 17 åring, men man kan fint være kjærester med en fremtid sammen. Dette er en generell kommentar til en lenger opp her. Når jeg ble samme min mann i en alder av 17 tenkte vi aldri på at vi skulle gifte oss og hs barn. (Drømmer om det, men blir vel ofte med det)

I dag er vi 30 år, gift, barn, hus og har det like bra. 

Poenget mitt er at statistikken ikke er god generell, men trenger ikke være umulig selvom man er ung :) 

Anonymkode: 1d3e8...0f7

Nei synes du ikke det var litt rart at han slo opp fordi han "trodde ikke vi kom til å være sammen for alltid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...