Gå til innhold

Hva burde jeg gjøre hvis jeg vil ha eksen tilbake?


anonymbruker123

Anbefalte innlegg

anonymbruker123
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Hvorfor spør du egentlig? Møt ham da vel og se hva som skjer. Du har jo stilt samme spørsmål flere ganger i flere tråder, men siden du tydeligvis ikke slår deg til ro med rådene om å droppe kontakt så er det vel bare en ting å gjøre?

Unnskyld da :( vil bare ikke bli såra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
15 minutter siden, anonymbruker123 skrev:

Unnskyld da :( vil bare ikke bli såra

Du er allerede såret. Gå inn i det og til slutt blir du ferdig med det. Ksnskje du en dag er lei nok av å bli behandlet dårlig eller når han ikke lenger gråter men har funnet en annen. Du er tydelig hjelpesløst forelsket, da er det ingen vits i å be om gode råd. Du kommer uansett ikke til å følge dem. Slik er det å være forelsket og bli forlatt. Man har ikke nevneverdig kontroll over følelsene sine og handler deretter.   Tro meg, flere smeller vil komme. Livet ditt har såvidt begynt 😀 Gjør det du selv føler for og skaff deg de erfaringene du trenger og livet gir. Du kna jo forsøke å ha en tanke opp i det hele om ikke å la deg behandle dårlig 😉Lykke til!

Anonymkode: ab47c...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...