Gå til innhold

Kronisk bihulebetennelse


Ingvildjenta

Anbefalte innlegg

Ingvildjenta

Hei :)

Jeg vet ikke, men tror jeg faktisk sliter med kronisk bihulebetennelse. Det som er at jeg glemmer og be fastlegen min sende henvisning til ØNH for ct av bihulene :D

Som liten så hadde jeg mye øreverk og jeg hadde en runde for ca 2 år siden der eg hadde så mye plager med alt av det man kan tenke seg fra hodet og ned til halsen. Altså da  var det mellomørebetennelse flere mnd også var det bihulebetennelse med hovent ansikt og nesten så jeg trodde jeg hadde tannverk i alle tennene :D også var det halsbetennelse så fikk jeg plutselig tannverk og da måtte trekke tann.

Alle de plagene her er faktisk værre en fødsel. Jeg har alltid slitt med hodepine rundt øynene eller bak / tinningen og hatt dotter i ørene i mange år :D men sånn er det. Før jul altså Oktober 2016 så var jeg på båt tur til Sverige og etter jeg kom hjem var jeg mye svimmel når jeg gikk ogsån. Svimmelhet med følelse av og tette fremover rett og slett, merkelig. Trodde jeg var alvorlig syk eller noe sånt. Samt at jeg hangla med forkjølelses lignene problemer frem til nytt år 2017. mye tett i brystet. Trodde jeg hadde fått lungebetennelse eller bronkit så vondt gjorde det faktisk. men fastlegen min sa at det er bihulen som gir disse plagene som svimmelhet, tung pust og dotter i ørene, press her og der. Nå har det vært rolig med og være skikkelig sjuk m feber og sån. men fortsatt så er jeg plaget med tung pust og svimmelhet når jeg går. dotter i ørene osv. Kan noen som har erfaring fortelle meg hvorfor det blir sånne plager med bihulebetennelse? Jeg har glemt og spurt legen. Kan legge til at jeg sliter mye med angst og uroer meg noen ganger når pusten blir tung. Jeg tok mange blodprøver og helsesjekk hos legen i Januar og ingenting var galt. Alt i skjønneste orden (y) Det er jo bra. Men blir man tung i pusten fordi eventuelt dritt og smuss fra nesa renner nedover osv? Noen råd hadde vært veldig fint :) Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...