Gå til innhold

Sletting av tråd.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Spurte for noen dager siden om dere kan slette en trå. Er det ikke lov å spørre om det?. Siden den står det fremdeles ?. Hvordan kan jeg få spørre om det uten å skrive det her som alle kan lese ?. 

Anonymkode: 97821...1b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spurte for noen dager siden om dere kan slette en trå. Er det ikke lov å spørre om det?. Siden den står det fremdeles ?. Hvordan kan jeg få spørre om det uten å skrive det her som alle kan lese ?. 

Anonymkode: 97821...1b0

Du kan trykker rapporter på førsteinnlegget i tråden  også beskrive hvorfor du ønsker tråden slettet så vil de ta en vurdering, de er faktisk veldig restriktive på hva de sletter så prøv å gi en god grunn ^^ Lykke til

Anonymkode: bddc9...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spurte for noen dager siden om dere kan slette en trå. Er det ikke lov å spørre om det?. Siden den står det fremdeles ?. Hvordan kan jeg få spørre om det uten å skrive det her som alle kan lese ?. 

Anonymkode: 97821...1b0

Du kan enten sende pm til Admin eller rapportere innlegget, så vil vi vurdere ditt ønske om sletting. Hovedregelen er at det må foreligge en begrunnelse for ønsket, og vi imøtekommer ikke alle ønsker. Innlegg postet anonymt og som ikke inneholder identifiserende opplysninger krever en ekstra god begrunnelse.

Kan forøvrig ikke se at du har fremmet ønske om sletting? Hvor har du rettet din henvendelse?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg trodde jeg hadde sendt til dere men tydeligvis sendt feil da .... Kanskje jeg sendte det til redaksjonen. Jeg visste ikke at jeg ikke kunne bestemme det selv ?? Hvorfor ???

opplevde det litt vanskelig i en tråd om sex og samliv . Var veldig psykisk dårlig den dagen og fikk en del negative reaksjoner ... 

Sendte da et ønske om å slette denne da jeg ikke følte meg sterk nok til å la den stå. 

Men da kan jeg ikke spørre her heller ?. Er det i tråen øverst på siden ?. 

Anonymkode: 97821...1b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men da kan jeg ikke spørre her heller ?. Er det i tråen øverst på siden ?. 

Anonymkode: 97821...1b0

Jeg skjønner ikke helt hva du mener? Hvis du vil sende pm, så klikker du på konvoluttsymbolet øverst på siden og velger "Lag ny". I "til-feltet" skriver du Admin Doktoronline. Det andre alternativet jeg nevnte er å bruke "Rapporter innlegg" som står øverst i hvert enkelt innlegg, og så når du rapporterer kan du gi en begrunnelse for hvorfor du mener noe skal slettes.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg visste ikke at jeg ikke kunne bestemme det selv ?? Hvorfor ???

I Retningslinjene for doktoronline.no står følgende:

Lagring og viderebruk av innlegg

Da eldre innlegg og historikk er en sentral del av tjenesten som Doktor Online tilbyr, vil innlegg som ikke er fjernet av moderator el. (som beskrevet ovenfor) forblir lagret som en del av tjenesten.

Doktor Online forbeholder seg retten til å uten forutgående varsel å viderebruke spørsmål og svar og andre innlegg publisert i forumet som utgangspunkt, ide eller del av det redaksjonelle innhold som ellers tilgjengeliggjøres på Doktor Online eller Klikk.no sine nettsider og samarbeidspartnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er bare litt ny her og har ikke fått med meg alle ting. Trodde at siden dere lett kan fjerne en tråd at det ikke skulle være et problem. Har ikke forstått at mine spørsmål skulle ha noen intresse for andre enn meg..  ? 

Respekterer selvfølgelig reglene deres. Det ble bare en psykisk belastning for meg. Er greit nå da det har gått noen dager. Skal være litt mer forsiktig fra nå av... 😊

Anonymkode: 97821...1b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...