Gå til innhold

Kommer eksen til å kontakte meg igjen?


anonymbruker123

Anbefalte innlegg

anonymbruker123

Hei! Eksen slo opp for 4 måneder siden og for 2 uker siden sa han at han savnet meg veldig etter vi møttes med felles venner... han sa han ikke angret på at han slo opp og var redd vi skulle begynne å holde på igjen, jeg kutta kontakten fordi jeg synes det er for tidlig å være venner igjen.. vi har ikke hatt kontakt på to uker nå, men er veldig usikker på om jeg gjorde det rette for jeg savner han veldig nå og vil bare snakke :( tror dere han kommer til å kontakte meg igjen? Hva er det beste for at han skal savne meg mer, kontakt eller ikke? 

 

Ville ikke gjøre denne teksten så lang, men bare å spørre hvis dere lurer på noe mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette må være tredje eller fjerde gang du spør om akkurat det samme? Hvilke svar ønsker du, som du ikke allerede har fått? 

Jeg tenker det samme nå som jeg har tenkt etter å ha lest de andre innleggene dine, og det er at du ikke bør gjøre annet enn å gå videre i livet. Om du må gjøre noe særskilt ut over å være hyggelig og "deg selv" for at en gutt skal like/savne deg, er det ikke rett gutt for deg. Walk on, livet er langt og godt om du vender blikket framover, og verden er full av fine folk du ennå ikke har møtt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell

Uansett hvor kjipt eller vanskelig det er, så får du ikke de svarene du tydligvis er ute etter her uansett om du skriver 1 eller 4 innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...