Gå til innhold

Strømme dps, erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja,har vært innlagt der en del ganger. Ikke noe erfaring fra poliklinikken,er det noe spesielt du lurer på? 😊

Anonymkode: 74eb8...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor svarer du på dine egne innlegg??

Anonymkode: fb92e...816

Vi er to forskjellige individer ;) 

Anonymkode: 74eb8...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har både god og dårlig erfaring med DPS Strømme (Kristiansand, tre år siden).

Jeg ble behandlet på DPS Strømme i tre og et halvt år før jeg fikk snakke med psykolog/psykiater. I ettertid har jeg lurt på hvorfor jeg aksepterte det.  Det er en klar tendens til at behandlerne forsøker å forme pasientene til sin egen innlærte metode, framfor å tilpasse behandlinga til pasient. Jeg har ikke erfaring fra senge-avdelinga.

Gruppeterapi-avdelinga var på den tiden underbemannet, og ble stort sett styrt av sykepleiere. Det var ikke bra, jeg ble sykere.

En-til-en terapi var bedre, men også her brukes det mye sykepleiere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Er sykepleiere nødvendigvis så ille? Jeg har en behandler som er en svært erfaren psykiatrisk sykepleier. Har hatt dyktige psykologer også, men hun stikker faktisk av med pokalen :)

off topic, måtte bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, FjellOgDalar skrev:

Er sykepleiere nødvendigvis så ille? Jeg har en behandler som er en svært erfaren psykiatrisk sykepleier. Har hatt dyktige psykologer også, men hun stikker faktisk av med pokalen :)

off topic, måtte bare...

Tror man blir sykere av erteposekastings.

Anonymkode: 92219...4f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Erteposekastings - vet ikke om jeg forsto den.

Men jeg beklager om jeg tråkket på noen ømme tær. Det var ikke min hensikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På Sunday, March 19, 2017 den 22.03, Joanas skrev:

Har både god og dårlig erfaring med DPS Strømme (Kristiansand, tre år siden).

Jeg ble behandlet på DPS Strømme i tre og et halvt år før jeg fikk snakke med psykolog/psykiater. I ettertid har jeg lurt på hvorfor jeg aksepterte det.  Det er en klar tendens til at behandlerne forsøker å forme pasientene til sin egen innlærte metode, framfor å tilpasse behandlinga til pasient. Jeg har ikke erfaring fra senge-avdelinga.

Gruppeterapi-avdelinga var på den tiden underbemannet, og ble stort sett styrt av sykepleiere. Det var ikke bra, jeg ble sykere.

En-til-en terapi var bedre, men også her brukes det mye sykepleiere.

Min erfaring også, fra dps strømme av Mandal. Bar i overkant preg av "ett klapp på skulderen" og ut igjen. Mange ansatte som ikke psykologer og ulempen...en av de et at vi ikke får gode diagnoser og uten det ble iallefall jeg bare sykere og sykere for hver gang.

Anonymkode: 0df6b...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min personlige erfaring fra døgnavdelingen er blandet. Dårlig kompetanse på min lidelse/problematikk. Fikk en behandler som ikke trodde at diagnosen eksisterte. Godt utgangspunkt.. Men det er flere av de som jobber der som er flotte folk,de prøvde på sin måte å hjelpe meg,men det endte med at jeg bare ble sykere. Har vært innlagt en del ganger..

Anonymkode: 74eb8...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kanuttius
På Thursday, March 23, 2017 den 17.06, AnonymBruker skrev:

Min personlige erfaring fra døgnavdelingen er blandet. Dårlig kompetanse på min lidelse/problematikk. Fikk en behandler som ikke trodde at diagnosen eksisterte. Godt utgangspunkt.. Men det er flere av de som jobber der som er flotte folk,de prøvde på sin måte å hjelpe meg,men det endte med at jeg bare ble sykere. Har vært innlagt en del ganger..

Anonymkode: 74eb8...4f5

Hvordan ble du innlagt? Jeg skulle gjerne hatt noen dager med reel skjerming men har for mye sykdomsinnsikt til at jeg blir tatt på alvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...