Gå til innhold

Hvorfor lever jeg?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
11 timer siden, Kayia skrev:

 

Har akkurat sett En mann men navn Ove, og tror den er midt i blinken for deg. Den handler om en eldre mann som bare har gitt opp alt, men som etter å ta i mot mennesker får oppleve å få det godt. Fin film, tror du ville likt den :) 

Ok. Hvor er den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
29 minutter siden, Maggie55 skrev:

Jeg tenker bare at det er sikkert ikke så forferdelig lett å være de veldig flinke og vellykkede man leser om i aviser og blader heller

Mye er sikkert bare ferniss også tror jeg og "spill for galleriet" som folk sa før i veldig gamle dager

Sikkert ikke så lett å være så "flink" heller

Nei alle har vel sitt å stri med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Hvor er den?

Mulig den ligger ute på en av disse film-basene, du har vel flere av disse så det er bare å søke. Ellers kan du låne den på biblioteket kansjke? :) Kjempefilm som faktisk er veldig tro mot boka synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
30 minutter siden, Lillemus skrev:

Mulig den ligger ute på en av disse film-basene, du har vel flere av disse så det er bare å søke. Ellers kan du låne den på biblioteket kansjke? :) Kjempefilm som faktisk er veldig tro mot boka synes jeg.

Ok skal se etter den :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
10 minutter siden, FGT skrev:

livet er en gave. Så hva gjør en med en verdifull gave som livet ?

Ja alt er en gave...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...