Gå til innhold

Hva liker du best av DOL og KG?


AnonymBruker

Hva liker du best av DOL og KG?  

12 stemmer

  1. 1. Hva liker du best av DOL og KG?

    • DOL
      11
    • KG
      1


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
17 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg har ikke vært på KG og bytter ikke av gammel vane. 

Likevel tenker jeg : Det er vel ikke noe forum som er verre enn det det er her på dol for tiden og har vært en god stund.

Hele forumet er gjennomsyret av negativitet. Det er akkurat som det er en konkurranse om å ha det verst mulig.

Det er noen få av de gamle som prøver å opprettholde enn viss positivitet , men da får man høre at de « rotter seg sammen » slik at andre føler « utenfor »

Og nåde den den som som prøver å skrive noe positivt om sitt liv og uttrykker glede. Slikt vil man ikke ha noe av. Da kan man risikere å provosere andre og da er det heller ikke noe rart at andre blir provosert, for det er slik det « fungerer her på dol nemlig»,  fikk jeg beskjed om her om dagen. :D * snøft * 

Men altså, noe nytt forum skal jeg ikke på. Blir nok her til det legges ned og det skjer vel om ikke så alt for lenge, tipper jeg. 

Du klager fælt, men hvor mange tråder har du startet de siste par ukene? Til orientering av jeg startet mellom 20 og 30, kan jeg tenkte meg.

Anonymkode: 75fe9...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her skjer det nada så valget er enkelt. KG ruler!

Anonymkode: 890d2...037

Er det mye trollz der?

Anonymkode: 75fe9...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det mye trollz der?

Anonymkode: 75fe9...13d

Ja det er det. Men trådene er så mange at man lett kan velge bort trolla og de gjentagende temaene i motsetning til her inne,

Anonymkode: 890d2...037

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er det. Men trådene er så mange at man lett kan velge bort trolla og de gjentagende temaene i motsetning til her inne,

Anonymkode: 890d2...037

Kanskje du kunne bidra her med egne tråder? Hvor mange har du opprettet i det siste?

Anonymkode: 75fe9...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg har jo bodd på DOL i såpass mange år, at det er her jeg føler meg hjemme. På KG bare leser jeg (de siste månedene), har ikke bruker der. Det jeg liker med KG er at det er stor aktivitet, sutretråder er det få av, og de som er der blir fort sensurert, det er mer allsidige spørsmål og diskusjoner. Det jeg liker med DOL er at det er mer oversiktlig, kjente folk som i stor grad er hyggelige, fagpersoner, og selvfølgelig at jeg føler tilhørighet her.

Er for øvrig enig i det Nickløsheletida skrev. En kan bli temmelig motløs når en bli motarbeidet med drittslenging gang etter gang. Men fordi jeg i stor grad trives her, prøver jeg å ikke gi opp, og prøver igjen og igjen med noen positive glimt her. Heldigvis er det mange her som bidrar STORT for at DOL skal være et hyggelig sted å være, og det setter jeg pris på :wub: Har lært SÅ mye om så mange ulike typer mennesker her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Samtidig må man jo tenke på at mang er psyke på dette forumet . At det å beskylde folk for å være negative er vel ikke helt greit .?. Mange av dere har også hatt dårlige perioder ?. Da synes jeg de positive bør takle bedre de negative . Så får man bare være litt raus med at de som sliter irriterer seg over de positive ?😊

Anonymkode: 39b31...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da synes jeg de positive bør takle bedre de negative. Så får man bare være litt raus med at de som sliter irriterer seg over de positive?

Hva med å la den rausheten gå begge veier?  Man er jo ikke nødt til å skrive en spydig kommentar selv om man irriterer seg over et innlegg?

Anonymkode: 6d9b2...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å la den rausheten gå begge veier?  Man er jo ikke nødt til å skrive en spydig kommentar selv om man irriterer seg over et innlegg?

Anonymkode: 6d9b2...252

Spydigheter og respektløshet er uansett ikke riktig. Men nå tenkte jeg mer på frustrasjon over innholdet i tråene.  Men noen ganger forundrer det meg hvor hårsår de såkalt " friske" og positive også er. 

Jeg har vært begge deler. Alt etter hvordan psyken svinger. Spesiellt første gangene jeg var på dol kunne jeg legge ut fra hva jeg hadde på hjertet. Men her var også første gang jeg turte å åpne meg om veldig vanskelige ting ....

Anonymkode: 39b31...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du klager fælt, men hvor mange tråder har du startet de siste par ukene? Til orientering av jeg startet mellom 20 og 30, kan jeg tenkte meg.

Anonymkode: 75fe9...13d

Noe av det som er feil med DOL er de mange intetsigende trådene. Uten at jeg vet hva slags tråder du har startet, alle anonyme brukere er like for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutes ago, Xtra said:

Noe av det som er feil med DOL er de mange intetsigende trådene.

Kanskje det er fordi vi er syke her?

Anonymkode: 4df9a...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er fordi vi er syke her?

Anonymkode: 4df9a...64c

Kanskje det. Men langtfra alle på DOL er syke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutes ago, Xtra said:

Kanskje det. Men langtfra alle på DOL er syke.

Trodde dette forum var for psyke jeg...

Anonymkode: 4df9a...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde dette forum var for psyke jeg...

Anonymkode: 4df9a...64c

Psyk-forum er vel først og fremst for psyke, resten av DOL skal i utgangspunktet være for alle, men nå er det vel mest bare psyke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde dette forum var for psyke jeg...

Anonymkode: 4df9a...64c

Nei, Doktoronline er for alle. De som er psykisk syke kan få hjelp og råd på underforumet psykiatri, men ellers er vel nettstedet for alle mennesker, både syke og friske og folk i jobb og folk uten jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
53 minutes ago, Xtra said:

Psyk-forum er vel først og fremst for psyke, resten av DOL skal i utgangspunktet være for alle, men nå er det vel mest bare psyke igjen.

 

8 minutes ago, påskelilje said:

Nei, Doktoronline er for alle. De som er psykisk syke kan få hjelp og råd på underforumet psykiatri, men ellers er vel nettstedet for alle mennesker, både syke og friske og folk i jobb og folk uten jobb :)

 

For et liv, er det bare å konstatere, nok en gang.

Anonymkode: 4df9a...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

 

For et liv, er det bare å konstatere, nok en gang.

Anonymkode: 4df9a...64c

Hva får du ut av slike kommentarer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutes ago, Xtra said:

Hva får du ut av slike kommentarer?

 

Cirka ingenting... men litt mer enn ingenting...

Anonymkode: 4df9a...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Xtra skrev:

Kanskje det. Men langtfra alle på DOL er syke.

Det er et syke-forum.

Anonymkode: 94b30...028

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Xtra skrev:

Noe av det som er feil med DOL er de mange intetsigende trådene.

Hva med å starte tråder selv, ikke bare klage på alle andre "intetsigende tråder"?

 

Anonymkode: 94b30...028

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...