Villanda

Forslag

6 innlegg i emnet

Hva med en ny tråd med oppdateringer i uken? Vil gjerne henge med, men synes det blir vanskelig med over 100 innlegg i EN tråd. Er det bare meg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

En periode hadde vi "Ukas vekt" eller "Uten en tråd på fredagen" - altså veiing en gang per uke for de som prøvde å gå ned eller opp i vekt. Omtrent sånn som vi har på treningsforumet nå, med ukas trening. Det er greit for meg, jeg slenger meg sikkert på der jeg :D Noterer jevnlig vekta mi på et Excel-ark, og har en grafikk ved siden av som viser veldig tydelig om det går opp eller ned   :rolleyes:

Jeg har jo hele tiden et håp om å gå ned litt, fordi jeg føler ikke at det tallet jeg veier, "er meg". Samtidig så har jeg trent ganske mye, har fått strammet meg opp, og er i ganske bra form, så jeg passer det meste av tøyet jeg har (og som jeg har hatt i mange år), og er ganske fornøyd. Men har fremdeles ikke mistet håpet om en dag å komme ned på under 70 kilo...

Hvis du leder an, er det sikkert flere som henger seg på!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
9 timer siden, påskelilje skrev:

En periode hadde vi "Ukas vekt" eller "Uten en tråd på fredagen" - altså veiing en gang per uke for de som prøvde å gå ned eller opp i vekt. Omtrent sånn som vi har på treningsforumet nå, med ukas trening. Det er greit for meg, jeg slenger meg sikkert på der jeg :D Noterer jevnlig vekta mi på et Excel-ark, og har en grafikk ved siden av som viser veldig tydelig om det går opp eller ned   :rolleyes:

Jeg har jo hele tiden et håp om å gå ned litt, fordi jeg føler ikke at det tallet jeg veier, "er meg". Samtidig så har jeg trent ganske mye, har fått strammet meg opp, og er i ganske bra form, så jeg passer det meste av tøyet jeg har (og som jeg har hatt i mange år), og er ganske fornøyd. Men har fremdeles ikke mistet håpet om en dag å komme ned på under 70 kilo...

Hvis du leder an, er det sikkert flere som henger seg på!

Hva delte dere da? Vekt? Bmi? Antall kg. ned/opp? Antall kg. igjen? Mål (men jeg gidder ikke måle annet enn på buksene/belter)?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Villanda skrev:

Hva delte dere da? Vekt? Bmi? Antall kg. ned/opp? Antall kg. igjen? Mål (men jeg gidder ikke måle annet enn på buksene/belter)?

Har sånn graf på fitbit-appen tror jeg 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vel startvekt, ønsket vekt og dagens vekt tror jeg. Sikkert litt ulikt fra person til person 😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg henger med på alt som kan være positivt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå