Gå til innhold

Forslag


Villanda

Anbefalte innlegg

Hva med en ny tråd med oppdateringer i uken? Vil gjerne henge med, men synes det blir vanskelig med over 100 innlegg i EN tråd. Er det bare meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje

En periode hadde vi "Ukas vekt" eller "Uten en tråd på fredagen" - altså veiing en gang per uke for de som prøvde å gå ned eller opp i vekt. Omtrent sånn som vi har på treningsforumet nå, med ukas trening. Det er greit for meg, jeg slenger meg sikkert på der jeg :D Noterer jevnlig vekta mi på et Excel-ark, og har en grafikk ved siden av som viser veldig tydelig om det går opp eller ned   :rolleyes:

Jeg har jo hele tiden et håp om å gå ned litt, fordi jeg føler ikke at det tallet jeg veier, "er meg". Samtidig så har jeg trent ganske mye, har fått strammet meg opp, og er i ganske bra form, så jeg passer det meste av tøyet jeg har (og som jeg har hatt i mange år), og er ganske fornøyd. Men har fremdeles ikke mistet håpet om en dag å komme ned på under 70 kilo...

Hvis du leder an, er det sikkert flere som henger seg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, påskelilje skrev:

En periode hadde vi "Ukas vekt" eller "Uten en tråd på fredagen" - altså veiing en gang per uke for de som prøvde å gå ned eller opp i vekt. Omtrent sånn som vi har på treningsforumet nå, med ukas trening. Det er greit for meg, jeg slenger meg sikkert på der jeg :D Noterer jevnlig vekta mi på et Excel-ark, og har en grafikk ved siden av som viser veldig tydelig om det går opp eller ned   :rolleyes:

Jeg har jo hele tiden et håp om å gå ned litt, fordi jeg føler ikke at det tallet jeg veier, "er meg". Samtidig så har jeg trent ganske mye, har fått strammet meg opp, og er i ganske bra form, så jeg passer det meste av tøyet jeg har (og som jeg har hatt i mange år), og er ganske fornøyd. Men har fremdeles ikke mistet håpet om en dag å komme ned på under 70 kilo...

Hvis du leder an, er det sikkert flere som henger seg på!

Hva delte dere da? Vekt? Bmi? Antall kg. ned/opp? Antall kg. igjen? Mål (men jeg gidder ikke måle annet enn på buksene/belter)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Villanda skrev:

Hva delte dere da? Vekt? Bmi? Antall kg. ned/opp? Antall kg. igjen? Mål (men jeg gidder ikke måle annet enn på buksene/belter)?

Har sånn graf på fitbit-appen tror jeg 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Var vel startvekt, ønsket vekt og dagens vekt tror jeg. Sikkert litt ulikt fra person til person 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...