Gå til innhold

Forslag tilbsydentur i april ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. 

Min mann og jeg har tenkt oss til syden nå i april for første gang uten unger. 

Det blir nok et typisk turistmål som ligger under Spania. ( Kanariøyene ol). 

Vi har ikke vært der før . Noen forslag ??. 

Anonymkode: dccfc...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da hadde jeg dratt til Fuengerola, litt varmere der enn her jeg oppholder meg hvor det er ca 20-22 om dagen og man bruker langbukse og jakke om kvelden.  
Dattera med samboer og barnebarn synes det er aldeles nydelig i Spania nå, men de kom rett fra Norge og har stort sett vært inne om kvelden pga babyen.

Endret av Dorthe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mallorca i april er bortkastede penger. Jeg har ikke vært på Kanariøyene, men det er vel ikke stort andre steder "i nærheten" som er aktuelle såpass tidlig om man vil gå litt lettkledd og kanskje bade? Ikke regn med oppvarmede basseng med mindre det står spesifisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg besøkte Gran Canaria for første gang i fjor, og må si jeg syns øya var en hel del bedre enn sitt rykte. Kommer litt an på hvor du bor og hvilke steder du oppsøker. Med leiebil får man mulighet til å se og oppleve mer av mangfoldet øya har å by på. Spørs hva dere er ute etter, men sol og varme er i hvert fall bortimot garantert. 

Anonymkode: 8e1fe...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...