Gå til innhold

Til kvinnene her i forumet - svie i urinrøret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Jeg hadde blærekatarr for ca. en måned siden. Gikk ikke til legen. Det varte i ca. 8 dager, og så ga det seg i ca. et døgn før det kom tilbake. Nå, en måned senere er smertene nederst i magen borte, men jeg har svie i urinrøret som kommer og går i løpet av dagen. Det kjennes ut som det er rett inn i urinrørsåpningen at det svir, som om det skulle vært sprøytet chillisaft inn der. 

Svien trenger ikke komme mens jeg tisser, men hvis det gjør det, er det i slutten av tissinga det svir. I dag, feks, så har jeg vært fin hele dagen, og håpte at det kanskje er over nå, men så plutselig kommer svien mens jeg sitter og ser på tv. En halv time senere er det mye bedre igjen. 

Veldig plagsomt... Er det noen her som har opplevd det samme? Hvor lenge varte plagene i så fall, og fikk dere evt. behandling for det? 

Jeg tenker at en uvi-test sikkert ikke vil gi utslag på så "lette" symptomer, og at jeg egentlig ikke vil ta antibiotika for det. Men hvis det fortsetter som dette i flere måneder tar jeg heller antibiotika nå enn senere...

Takk for svar.

PS: tranebærjuice og sitronvann fungerer ikke. Ja, jeg tisser etter sex, men har ikke hatt sex i det siste pga plagene. 

Anonymkode: 7c1eb...479

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ta en kur med høy dose C-vitamin over 3-4 dager og pass på å drikke mye vann. 

Anonymkode: 00b00...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

PS: tranebærjuice og sitronvann fungerer ikke. Ja, jeg tisser etter sex, men har ikke hatt sex i det siste pga plagene. 

Anonymkode: 7c1eb...479

Gå til legen. Ubehandlet uvi kan spre seg til nyrene og det vil du garantert IKKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...