Gå til innhold

Noen som har positive erfaringer med zoloft ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Legen min vil jeg skal begynne på denne for depresjon og angst. Leser så mye negativt.

Noen som har positive erfaringer ? 

Anonymkode: 54e1c...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynte med zoloft i på 1990 tallet men måtte bare slutte for jeg fikk sånn mat hunger, satt ved mat fjøla lenge om gangen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, FGT skrev:

Jeg begynte med zoloft i på 1990 tallet men måtte bare slutte for jeg fikk sånn mat hunger, satt ved mat fjøla lenge om gangen .

Ikke så positivt det kanskje.....

Anonymkode: 54e1c...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Zoloft har vært på markedet i 25 år, og konkurrerende firma har tatt seg bryet med å lansere kopipreparater.  Det hadde ikke skjedd om ikke svært mange hadde hatt gode erfaringer med medisinen.

Som med alle andre medisiner er det noen som ikke har god nok effekt, og noen som får bivirkninger de ikke aksepterer.

Hvem tror du er mest tilbøyelig til å fortelle om sine erfaringer på nett? De som raskt ble bra og gikk tilbake til sitt vanlige aktive liv igjen? Eller de som ikke fikk hjelp av Zoloft (heller), og som forble misfornøyde?

Anonymkode: b7419...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Legen min vil jeg skal begynne på denne for depresjon og angst. Leser så mye negativt.

Noen som har positive erfaringer ? 

Anonymkode: 54e1c...6df

 

Det er mange som har gode erfaringer med Zoloft jmf. anonym33 sitt innlegg. Dessuten spiller andres erfaring liten rolle, det viktige her må være hvordan medikamentet fungerer på deg og det finner du kun ut ved å teste det selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Zoloft har vært på markedet i 25 år, og konkurrerende firma har tatt seg bryet med å lansere kopipreparater.  Det hadde ikke skjedd om ikke svært mange hadde hatt gode erfaringer med medisinen.

Som med alle andre medisiner er det noen som ikke har god nok effekt, og noen som får bivirkninger de ikke aksepterer.

Hvem tror du er mest tilbøyelig til å fortelle om sine erfaringer på nett? De som raskt ble bra og gikk tilbake til sitt vanlige aktive liv igjen? Eller de som ikke fikk hjelp av Zoloft (heller), og som forble misfornøyde?

Anonymkode: b7419...e33

Joda du har selvfølgelig et veldig godt poeng der ;-) 

Anonymkode: 54e1c...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, XbellaX skrev:

 

Det er mange som har gode erfaringer med Zoloft jmf. anonym33 sitt innlegg. Dessuten spiller andres erfaring liten rolle, det viktige her må være hvordan medikamentet fungerer på deg og det finner du kun ut ved å teste det selv. 

Ja jeg vet. Men likevel greit å lese om positive erfaringer, stort sett negativt på nett...

Anonymkode: 54e1c...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har en i familien som ble kvitt så og si all angst når han begynnte på denne, selv sleit jeg med søvn på denne.

Skal begynne på Brintellux som NHD anbefalte, den er snillere mot søvnen, kanskje du burde prøve den istedet, er veldig ny medisin.

Anonymkode: ef427...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en i familien som ble kvitt så og si all angst når han begynnte på denne, selv sleit jeg med søvn på denne.

Skal begynne på Brintellux som NHD anbefalte, den er snillere mot søvnen, kanskje du burde prøve den istedet, er veldig ny medisin.

Anonymkode: ef427...759

Jeg har lest om brintellix her inne før og nevnte faktisk den til legen. Legen min hadde ikke engang hørt om den...han ville bruke en han hadde erfaring med.

Anonymkode: 54e1c...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lest om brintellix her inne før og nevnte faktisk den til legen. Legen min hadde ikke engang hørt om den...han ville bruke en han hadde erfaring med.

Anonymkode: 54e1c...6df

Er veldig ny, men har færre bivirkninger, særlig det med søvn er viktig for meg.

Prøve Zoloft for noen år siden i ett par uker, men fikk ikke sove.

Anonymkode: ef427...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎24‎.‎03‎.‎2017 den 13.15, AnonymBruker skrev:

Ikke så positivt det kanskje.....

Anonymkode: 54e1c...6df

Nei, så jeg gikk over til Sarotex , men selv om den ikke hadde noe bivirkninger, så ble jeg skuffet over resultatet. Men nå har  jeg heller ikke hatt noe merkbar effekt på medisiner, det som har med grunnproblemet å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...