Gå til innhold

Canesten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, 

Beklager litt vel intime detaljer! Sist helg hadde jeg og kjæresten min en romantisk helg sammen og det ble mye kosing, slik at jeg kanskje ikke ble like "våt" hver gang og mest sannsynlig fikk noen rifter. 

Noen dager senere merket jeg svi og en sterk kløe der nede og kjøpte en kur Canesten (med en pille og krem) da jeg mistenkte sopp. Nå har jeg gått på kuren snart en uke og det har ikke blitt noe bedre. Det svir også en god del når jeg smører. Tok en liten sjekk der nede og det ser veldig rødt og irritert ut. Kan det være noe annet enn sopp? Evt. finnes det noe annet jeg kan bruke istedet for Canesten?

Hilsen bekymret jente 22. 

Anonymkode: 7ae1d...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Gynekologi er ofte om ‘intime forhold’. Jeg ville også mistenke sopp ut fra beskrivelsen, men hvis sopp-behandling ikke har hjulpet, synes jeg du skal få din lege til å se på det. Det kan være viruspåvirkning, evt eksem. Vent med behandling til du har vært vurdert. Du kan evt bruke Eurax krem for kløe.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...